Bra dag, samre slut?

Detta har varit en jattebra dag, verkligen:) gick visserligen upp alltfor tidigt imorse, men sa snart jag lamnat barnen foljde jag med Sian och Georgia, och ganska snart var vi pa vag till Bath for lite shopping, tiden gick fort, det kandes dock i fotterna, vilket visar pa att det var foor lange sen vi partade, mina stovlar gav mig skoskav...da ar det lange sen;)

Shoppade iaf lite granna, en ny bok bland annat, svindyrt, typ 100kr for en pocket! men men maste ju ha nogot att gora..:P Sen kopte jag lantligen mitt eget schampoo, mitt har kanske kan aterga till det normala, brevpapper och en sandar mala efter nummer grej..jag VET det ar for barn, men ja ar saaa uttrakad har...har dock snart skaffat mig en ny hobby, vad det ar kan jag ine beretta forrs omm nagra veckor, da forstor jag overaskningarna, men maste fundera forst pa om det ar vart att lagga over tre hundra kr pa bara verktygen...hums...svart..foljde med hem till Sian, busade med Gerogia, hade ett ordentligt tjejsnack med Sian och kakade lunch:) Alltfor snart var det dags att hamta barnen, kom hem, skrev ett snabbt brev(tog en timme:O hade tur, postkontoret var oppet tillhalv sex, inte till fem som jag trodde) nu blir farmor glad:)

Fixade med lite tvatt, julie kom hem och undrade om vi hade atit...nu borjade det mindre roliga..kandes verkligen som att jag gjort ett stort fel som inte fixat mat an, men hon hade inte sagt nogot, tog for givet att hon skulle gora det, hon tog fram kott igar..hon verkade ratt irriterad, men har funderat och tror inte det beror pa mig iaf...Barnen var hemska under middagen, julie fick ett stooort utbrott, herregud har aldrig sett henne sa arg, och som ni vet, gillar jag inte bra, blir ju ratt dampad da, vilket jag a nu med..maste lara mig hantera det dar..diskat och damssugat, stadat mitt rum(behovdes verkligen sa mycket grejer pa ingen plats, allt ar pa golvet, har ju knappt nagra skap! )

SKa se da vinci koden ikvall tror jag, kan bli kul att kolla film for en gang skull, aven om jag sett den o sa..imorrn bitti blir de kanske ridning, i helgen blir det charmouth(inte dorset som jag sagt tidigare, blandar ihop de lite) och pa mandag ska jag med becky till hastarna:) Kanske blir ett aerobicspass da med, eller pilates, julie visste ine riktgit..far se om jag far med mig sian, gar inte dit sjalv:P haha

Vill ha en ensam helg, skulle garna stanna hemma, men det ar val bara som de kanns just nu..ska satta mig och skriva lite brev, det muntrar upp en hel del:)

Saknar gor man nar allt gar emot en..saknar gor man nar man upplever nogot bra man vill dela med dom man saknar..Saknar gor jag hela tiden.<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, inte så kul med bråk :-( Vet ju hur känslig du är vännen <3 Men allt känns nog bättre imorgon ska du så ;-) Saknar dig också! När ska smärtan ge efter!? Love you <3

2007-09-20 @ 21:12:40
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Sandra

Saknar att dela mina utekvällar med dig!

2007-09-20 @ 21:27:39
Postat av: Becca

Saknar dig <3

2007-09-20 @ 22:22:09
Postat av: Carina

Hej. Nu har jag äntligen fått tid att titta på din blogg. Så kul. Så mycket du skriver, det går verkligen att få en känsla av hur du har det. Du är verkligen en kämpe. Fantastiskt att du kom iväg, det kommer ge dig mängder med erfarenheter.
Ett tips, How do you do? ska besvaras med How do you do? How are you, däremot ska besvaras med I´m fine thank you, and you?
Jag kommer till London helgen de 23 nov. Hoppas vi kan ses. Kramar från moster.

2007-09-23 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0