Sovmorgon:)

Äntligen sovmorgon igen! åååh vad skönt det var..var mycket glad när jag vaknade också:) vaknade visserligen när Julie gick upp vid sju, och var jättepigg! Hade drömt massa trevligt, var på bra humör:) Sen somnade jag om igen när alla lämnat huset, vaknade halv elva! Fick sååå dåligt samvete! haha det var ju nästan lunchtid! Hela min dag rubbades, haha. Käkade furlle, gick ut med hundarna, duschade, provade kläder till helgen ( Vill shoppa, NU! ) och sen käkade jag lunch:P Julie hade snott det sista av köttfärsåsen, typiskt, jag fick hålla till godo med tomatsås..:P GJorde alla vanliga hushållssysslor, hämtade nästan barnen, dom försvann till kompisar, lagade mat, skrev brev, tja det var allt. Kul dag va??

Så ser alla mina dagar ut, förutom sovmorgonen då, Den är ruskigt OVANLIG! :P Kontsigt nog har jag varit på topphumör hela dagen, måste bero på allt roligt som kommer de närmaste helgerna:) Charmouth i helgen, coctailparty, grilla på stranden, paddla kanot i havet( Troooor jag skippar de, okej dom har våtdräkt, men behöve rju inte göra mig förkyld med flit!;) ) o massa mys...funderar på att ta med mig datorn:/ Dom har ingen tv nämligen! Får se hur jag gör...Julie sa" Ta med badkläder vi ska i havet på lördag". Jag sa: Ni ska, inte jag!;)

Rida imorrnbitti, får se om de blir en bloggimorrn..annars: Charmouth här kommer jag!
<3

image99

Kommentarer
Postat av: Becca

Ha en jättebra helg gumman.. jag hör av mig :) Tack för allt du gör och för att du alltid finns där. 6 dagar kvar, shalallalalaaa (L) "Shalalalalala shalalalalaaa, shalalalalala.. vi e AIK *klapp-klapp klapp-klapp*" yamatwfe! (L)

2007-10-19 @ 00:39:03
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Hoppas att du får en super duper bra helg vännen min!

2007-10-20 @ 18:02:33
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0