Social först, sen chockad..

Äntligen har man kunnat vara lite social..:D

Träffade Josefin, Agnes, två tjejer från turkiet och en tysk tjej igår..och en kille, vet inte hur han passade in i bilden, haha..kommer inte ihåg namnen...Vi träffades på en pub(fik mera) och snackade någon timme eller två..jättetrevliga, verkligen:) Så kul, det fins fem svenska aupairer här nu om man räknar med mig, namn: Josefina(jag), Josefina(en annan:O ), Josefine, Agnes och Elin..En av dom turkiska tjejerna undrade om det var det vanligaste namnet, haha..Himla trevligt iaf..kom hem, kollade hitch, den är verkligen kul alltså, nästan roligare för varje gång..speciellt när den där hopplösa killen dansar! ha!

Tyvärr vart det inte mycket sällskap igår, Julie gick och la sig halv tio, Callum ("big cal" inte sonen i familjen) kvartade någon annanstanns den här söndagen..jaja..

Vaknade imorse av att Toby stack in huvudet och sa något obegripligt, förstår aldrig engelskan när jag är nyvaken..efter att ha frågat fem gånger, lyckades jag höra att han sa powercut..förstod fortfarande inte men han förklarade att tvn inte funkade, då tändes en liten lampa där uppe, och jag tänkte ahh, strömavbrott! Och nästa tanke,. åh nej! Gjorde iaf skolluncher, strömmen kom tillbaka fem min före jag och connie gick ut genom dörren..kommer 25 m ut på gatan, då berättar grannen att dom stängt skolan!!!! Fattar ni att dom stänger skolan tio min före den börjar trots att strömmen är tillbaka! Massa ungar kom skrikandes av glädje över gatorna, medan föräldrarna var rätt förstörda..toby och connie var helt vilda, jag sörjde min dag...Becky tittade in, fick tom på köpet..connie hade tre kompsiar här, herregud vad jobbiga dom var..som tur var kom becky tillbaka mitt i det värsta och fick ordning på det mesta..annars har dagen vart astråkig, har inte gjort någonting! Annat än lagat mat och dammsugat...boring, somnar nog tidigt ikväll, beror på om någon vill skypa med mig några timmar...haha;)

Imorrn ska jag till Becky och rida nya hästen Pirat! Fd raiser...kan inte stå stilla men snäll, låter ju bra!:p får se om jag kommer hem hel! 18 dagar kvar<3 Allt som håller mig uppe nu..

<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Nog har barnen det lite lyxigt där borta.. vi blev ju kvartvingade i skolan minst 15 minuter i mörker :P Snart du gumman.. 2½ vecka, det är ju ingenting (L) miss you!

2007-10-08 @ 21:14:21
Postat av: Emelie

Oj, verkar som du hade det rätt tufft den här dagen! Stackare ^^, Jag förstår den turkiska tjejens kommentar, hade nog tänkt samma sak om jag var i hennes skor :P Miss you to much now babe!

2007-10-09 @ 22:11:49
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0