Senaste dagarna...

Well, ska berätta om dom senaste dagarna då...

Tisdag: Gjorde inte mycket alls, städade hela köket, dammsugade hela huset som vanligt, plockade iordning och så. Klockan 3 vart det strömavbrott! Okej första timmen, men sen började det bli jäkligt kallt och hungrigt! Jag skulle nämligen precis börja med maten när strömmen försvann. Efter två timmar kom jag på att vi har gasolspis, så lyckades hitta gtändstickor och fixa mat iaf;) Proffsigt! Tände brasan i vardagsrummet med, varmt! Klockan 8 kom Julie hem och undrade varför vi satt i mörkret..Det var nämligen bara att slå på strömbrytaren!! Det kunde faktiskt inte jag veta, visste ju inte vart grejen var. Nåväl Connie och jag satt med brasan och fyra stearinljus som enda ljuskälla, spelade ett spel som var i princip som fia! CooltJ Jag vann efter en och en halv timme! Tror connie fuskade för jag hade fått in tre efter första halvtimmen..;) Sian kom förbi, Alla kollade film, fattade nada, något klarare blev det när den var slut men men.


Onsdag: Trodde på ridning, icke! Vi åkte och handlade mat och sånt iställetJ Älskar "foodshopping" då får man vad man vill ha;) Hittade en jättehärlig halsduk till mig med :D Efter en hundpromenad och lunch är jag barnvakt åt 6 ungar, Becky hjälper Julie att klippa Ceasar. Tom och Spencer här alltså, plus lily, connies kompis.;)


Torsdag: Gick upp lagom, efter att ha blivit väckt arton ggr av pojkarna, första gången kvart i sju..sovmorgon, ha! men gick upp halv tio...gick ut på en powerwalk, hoppade studsmatta ( 10 min ska ju vara samma som 30 min jogging) och massa styrkeövningar..mina ben skakade efteråt! Städade, fixade lunch åt alla, sen åkte vi till bristol för att se "stardust". Den var TOPPEN! En av dom allra bästa filmer jag sett, den innehöll lite av allt, komedi, action, romantik, fantasy! Allt! Love it! Se den!;)  Grattis Callum, 12 år idag, har firat lite. Kaffekaka mumsigt;)

Imorrn kommer bus:) wiee först sla jag överleva hopplektion på morgan:| omg! Inte nog med att jag ska vingas hoppa, jag saka göra de på morgan!:S Ska tille n outlet i svindon med,hoppas på nya fina kläder,)

Okej nu fick ni lite att bita i;)

Morgan...!

image107

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det så kul nu då när Becca kommer på besök! ;-) Själv kämpar man på här hemma - money money :-D Mer får du veta om du frågar ^^,

2007-10-26 @ 22:04:10
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Hur är det med Kathryn? har du hört något mer..? Saknar dig vännen min! Tack för en underbar helg! (L) bästa presenten också!! Pussss (L) yamae

2007-10-30 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0