Läskigt!

Okej glömde publicera min blogg igår, ni får den en dag senare:P

Kan bara säga fyyyy fan vad jag var rädd igår. Ursäkta svordomen, men den beskriver bäst! Gick in i badrummet, stoppade tandborsten i munnen, vänder mig om och ett stort jävla monster springer mot mig! Den största jäkla spindel jag någonsin set utanför ett terrarium, mitt på golvet, centimeter ifrån mina fötter...hoppade över den och sprang ut..försökte hitta något att döda den med, men den var så himla stor så vågade aldrig! Haha alltså jag ääär rädd för spindlar, men eftersom jag hittat oräkeneligt många här, så har jag liksom vant mig vid småspindlar, typ minisar med långa ben och andra äckel..men den här borde vara på zoo!! Stängde dörren, bara jag hemma, kunde inte sova..Kunde ju för sjutton lika gärna ha en under min säng! Eller under garderoben, där kan man inte städa! Somnade runt fyra tiden, vaknade igen vid sex första gången:S gick upp halv 8 som vanligt, nååågot trött..

Stallet väntade, massa mocka och städa, ingen ridning tack och lov, känner inte för den alls just nu, vet inte varför..kanske för att julie vill gör alite "schooling" och jag vill rida ut..haha slapp eftermiddag, men en lång joggingtur innan lunch! Duktiga jag, såå skönt, ska försöka med de varannandag nu...men får se vad knäet håller för, har lite ont alltså:S ine bra med ridning då heller:S

Annars, inget regn idag, men de såg ut att kunna komma när som..Julie gjorde jättegod middag faktiskt, kyckling, potatis(jag saltade vattnet i smyg, de smakar ju inget annars!) kyckling i ugnen, marinerad (eller aa hon hällde på sweetchili sås, inte direkt marinad men men) och hör och häpna jag åt blomkål! Säger ju att det inte är bra för mig att vara här...!;) Hon gjorde en ostsås och hällde över alltihop och tillsammans med potatisen var de faktiskt gott..Är stolt över mig själv;)

Beccabus kommer snart hit:) Längtar tills dess...Sen är det bestämt att jag ska följa med Carina på en av hennes kurser i London, sist gick dom på glödande kol, haha spännande, kula tt träffa moster i england! Fler besök planeras får se när de blir:)

Nu ska ni få se en bild på monstret!
image89

Kommentarer
Postat av: Sofie

aaaah fy! Jag har me super spindel skräck! Jag kan känna paniken själv som jag skulle haft! Usch o fy!!

2007-10-03 @ 18:00:57
Postat av: Anonym

Usch skulle dött om jag mötte sen spindeln på toan. Jaaaaa snart är jag hos dig. Om exakt 3 veckor är jag på flygplatsen så här dags :) yeeeey! (L) love you

2007-10-03 @ 18:11:58
Postat av: Emelie

Usch och fy! Jag förstår om du inte kunde sova! Duktiga Josefina, du lär dig mer och mer ^^,

2007-10-03 @ 21:55:20
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0