Helt okej i köket? /Slavdrivare

Upp tidigt imorse, för tidigt..skulle fått sova till 8, tjugo över sju kommer toby in, "jag vill ha frukost"...Suck min sovmorgon förstörd, kan ju inte direkt somna efter de...Gick upp 8 iaf, snabbade på, kastade i mig frullen, tiden gick jättefort...men så var kathryn 20 in sen, så hade stressat i onödan...en kopp te i stallet piggad upp, dock var ceasar dööööseg idag, fattar inte varför..had een lång härlig galopp iaf, där jag var den "enda som hade kontroll över hästen och njöt av ritten" som kathryn sa..haha jane sa: Wesaley drog på, hade inte en chans hade inte du stannat hade han fortsatt...haha det är wesely;)

KOm hem, gick ut med hundarna i dalen, toppenpromenix, snacka om starka vader jag kommer få! ;) Älskar den promeinxen..msnade lite, lagade mat i flera timar, vilket gav resultat, det vart jättegott ( trots att min tänkta currysås var i princip utan curry, improvisera är a och o i min matlagning;) ) Barn hit och dit, körde hårt med grabbarna idg, och fick dom att göra allt jag bad dom om! Kors i taket säger jag bara, helt otroligt jag fick toby att ställain  sin tallrik i diskmaskinen...det är en merit;) Men iaf, jag kna nu säga stolt at tjag faktiskt är rätt bra i köket:) Gilalr det med, jag som inte direkt gillad ematlagning innan jag kom hit..:O Det blir helt annan när man verkligen har tid för det! bra träning;)

Passade på att skämma ut mig med, callum var sen som alltid till middagen, var rejält sur, telefonen ringde, toby svarade och gav mig sedan telefonen "it's cal"..Och jag börjar gå på med en start till en utskällning, typ var är du, du skulle var hemma för länge sen..:!!! får til svar...: öhhh it's big cal ( killen som sover här på söndagarna, 18-åringen), jag tänkte bar ahör aom det är okej att jag kommer ikväll??? Hhaha oj vilken miss! Bad om ursäkt och började svamla om att jag trodde de va den andra...sååå pinsamt, nästa gång ska jag ta reda på vem det är först..haha

Msnat och skypat en stund nu, ska vara social med...nu ska ni få se kort på rigspie, hunden jag vart hunvakt åt i helgen ( fet, döv, olydig, lat och bara sååå underbar)

10 veckor kvar, sen är jag heeeemma:D Grattis farmor föresten!<3

image97

Kommentarer
Postat av: Becca

Se nu till att vara social mot big Cal haha ;) så han vågar sig tillbaka om 2 veckor.. lalalalaaa. Snart ses vi (L) yamatwfe

2007-10-14 @ 22:58:57
Postat av: Emelie

Haha! Jossan då, snacka om en stor miss det där telfonsamtalet med Cal ^^, Hoppas att han fortfarande vågar komma och hälsa på dig ;-)

2007-10-15 @ 16:16:35
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0