Helg!

Helg är ju skönt, tycker jag =) Barnen är hos sin pappa, julie har jobbat massor, såg henne ingeting igår och bara en kort sväng idag, mycket skratt, roligt =) Hon är hos pojkvännen, jag sitter här själv..eller hust nu har jag eme och sandra i cam och mic, har rätt kul åt dom alltså;) Knäppisar...snart ska jag prata med bus också..

Var ute o red långtur imorse, över två timmar på ceasar..var livrädd ett tag, vi galopperade uppför en brant backe med överväxta buskar..det gick fort! var livrädd att jag skulle slå i huvudet i något, han är ju så hög! Red genom massa buskar, har väl inga ridbyxor kvar snart...:P Sen var vi på väg tilbaka, då visade de siga tt dom höll på och sköt någonting där, ceasar var livrädd! Såg bara framför mig hur han stack iväg med mig, han skulle väldigt enkelt kunna göra de...en 45 min senare var vi tillbaka, mycket lugnande ord till ceasar, var rädd innerst inne men det gick ju bra =) lugn eftermiddag, långt skönt bad och massa skypande=) Lagade mat åt mig själv, tog med mig tallriken när jag letade efter mobben, scampi har ätit min mat för många gånger..som igår, lade en bunke pvanför min tallrik, var tvungen att gå ut o leta rätt på fleada...kommer tillbaka och maten är uppäten...en gång till och jag stänger in hunden i trädgårdsförrådet! Fick börja om igen med maten, suck..

Snart kommer Sian förbi, tror jag..beror på om hennes sämsta pojkvän behagar att komma hem från rugbyn någon gång, hon sitter jämt inne, han är jämt på rugny..suck..imorrn blir de skoj, ska träffa åtminstone en av dom svenska aupairerna i bath och hennes kompisar! läskigt men nervöst..mest roligt, ska bli kul att träffa någon som är svensk!

SOVMORGON imorrn, guuud vad skönt! Toppen verkligen..hoppas inte julie går upp alltför tidigt, hon ska ut med nick över dagen, sova sova..

Hemsk mardröm inatt, vaknade och kunde knappt andas, han aldrig någonsin vaknat upp på det sättet..tog många minuter att lugna ner mig igen...farfar<3

Nej nu ska jag se om sandra och eme kan vara sociala igen, är partysugen! Åker nog hem över en helg snart så de blir party! en månad och en vecka nu...11 veckor kvar, sen kommer jag!<3

MIss youuu<3

image90image91 


Kommentarer
Postat av: Becca

Miss you toooo! Men snart är jag där!!!! :D den 26 gummam, då är jag hos dig. Kan du förstå? Låter för bra för att vara sant... aaaah :D

2007-10-06 @ 23:05:04
Postat av: Emelie

Party!!! Hoppas bara inte jag och Sandra har tröttnat på partandet tills du kommer hem igen :P hehe* Miss you like crazy sweetheart! <3

2007-10-07 @ 18:36:51
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0