Girly days;)

Kom hem från en toppenhelg i charmouth igår, mer om det imorrn, orkar inte idag,.varnar för lång blogg imorrn, men SKA försöka hålla mig kort! men det brukar ju gå hum, sådär;)

Toby och Callum stannade iaf i Charmouth igår, dom kommer hem med deras pappa imorrn..Connie hade fått nog av alla killar, hon ville hem! Jag, Julie, och connie kom hem, kollade film, åt, dom la sig tidigt, jag lad emig lagom:P Idag sov vi till 8, halv nio, sååå skönt! Har aldrig sovit så hårt! Vaknade och var verkligen utvilad, har aldrig varit så pigg en hel dag! Stack ut och red en kortis "on the toppfield", där vi gör lite "schooling" == ridskola och asjobbigt! ;) Jag på elefanten, Julie ska på jakt med ceasar på lördag, så hon kör hårdträning med honom hela veckan och jag får ha wesley..han var jobbig idga.. Julie hoppade högt över en mur, jag ville inte hoppa, hon lurade mig till ett litet..dags att lära sig det där nu!:P

Kom hem, hade 20 min på oss, jag och julie skulle duscha, äta och sminka oss på tjejers vis, tur att wayne var sen! ;) Julie til jobbet, jag och connie gjorde bath osäkert, toppen! Tycker om min "lillasyster". Hon shoppade roliga saker, jag shoppade bananer och en varsin kaka...haha. Åkte med sian hem som vi träffade där, lagade mat, nördade vi datorn, kollade film, pratade med Sian som kom förbi, ända till kvart i tio! Uups sa hon när vi upptäckte tiden, jag måste hem! uuups sa  jag, connie skulle sovit för en timme sen;)

Nu ska jag sova är trött..sovmorgon imorrn, hoppas pojkarna kommer sent!;) jag och connie ska: vet inte! ;) får se;) Längtar till fredag och måndag<3

image100

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som du haft en toppen helg gumman! ;-) Har saknat dig som en tok ju

2007-10-23 @ 13:44:06
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Fie

Va skönt att du har haft en bra helg sötnos =) Vi får ta oss tid till ett snack någon dag me! Vi har ju inte pratat med varandra på jätte länge!! Saknar dig massvis ju!

2007-10-23 @ 18:54:51
URL: http://hberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0