London på g:)

London imorrn då, herreguud vilken rolig helg jag ska ha! Inga sura miner, miungiperna ska vara vid öronen heela tiden! Det kör vi på;) Hanna imorrn är de du och jag och dansgolvet. Becca och Hanna (och nockis) på lördag är de svenskar på julmarknad, och bus lördag kväll blir det äventyr, vad vet inte ens vi själva än!;) Spännande;) Ska släpa med mig täcket mitt genom hela london, det funkar det med..mohaha.


Ska ta hand om Spennie imorrn bitti med sötaste=)


Var ju på musikal igår, "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat"

Den var ju hum ja annorlunda. Haha. Dom sjöng non stopp i två timmar.eller okej det var en paus emellan med men själva showen var två timmar...Tre meningar tror jag att dom pratade..haha Annorlunda och rolig, har en sång som ska spelas på min begravning, dom hade gjort den roligt, har inte bestämt mig än om jag vill ha den så på ett roligt sätt eller om den ska spelas sorligt. Förhoppningsvis har jag ett tag på mig att bestämma mig. Texten måste ändras på en del ställen med.


Idag ska jag på uppmaning också berätta att Ronnie vår älskade ( *host) katt har blivit avlivad i Tisdag..Får väl ägna honom en del av sången antar jag, det enda bra jag gör för honom...mohaha jag är elak;)


"There's one more angel in heaven.

There's one more star in the sky. Joseph (Josefina;) ( Ronnie???)  )

wWe'll nevere forget you.

 It's tough but we're gonna get by.

There'e one more less place in our table.

There's one more tear in my eye... "


Ha en toppenhelg nu allihopa! Lee och skratta och tank på mig! I'm not just a sunshine, I'm the bloody sun! And so are you!;)

Just de callums rum...mina bästa vänner måndag och tisdag hette tromsö, rakke, snille och johan..tror jag..;) Ni får se bilder:P



 Färdigt rum...

 Spennieee:D:D¨

Lots of Love Josefina x x <3


Kommentarer
Postat av: Fie

hihi va kul med musikal =) Ja jag ska försöka skratta o le åt dig i helgen, men jag tror att du får göra det åt mig istället ;P jag ska sitta klistrad framför böckerna hade jag tänkt ;P haha! Ha en toppenhelg i London gumman

2007-11-22 @ 21:33:27
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Lite mysko att de sjöng konstant i 2 timmar måste jag ju säga ^^, även om det var en musikal. Hur som helst, hoppas att du får en jätte rolig helg! För en gångs skull är det ombytta roller, nu får jag allt känna på hur du har haft det gumman ;-) Hälsa till Hanna och Becca från mig och ge dem en varsin kram hemifrån Sverige! På måndag vill jag höra allt! Saknar dig som en tok just nu

2007-11-22 @ 22:56:14
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Snart ses vii!! :)

2007-11-23 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0