Katastrof? (Lördag)

Haha en sekund före mamma knackade på dörren sprang jag in i köket...översvämmat golv! Det droppade från halva taket...:| Det hade blivit stopp i toan häruppe tidigare under kvällen, det var nu det vattnet som kom ner i köket..mmm fräscht..:/ Så mamma tog klivet in och fick hjälpa mig torka upp allt vatten det första hon gjorde...Två minuter efter att dom kommit gick dessutom strömmen..toppen! Haha katastrof..ringde i panik till Julie osm var ute på Party, som tur är var hon just på väg hem...Julie nick och wayne kom, och fick ordning på det mesta...

Kom i säng efter ett tiden, melcher proppsade på att sova i min säng med mig..hum...har nu sovit med tre olika personer i min säng på mindre än två veckor...haha inte fota det händer...dock kunde jag inte sova inatt heller, melcher kraken trillade ner från sängen mitt i natten, och jag är ju van att prata på engelska med barn, så jag började ju yra på engelska till kraken..:S Attans...haha

En otrolig röra mötte oss på morgonen men det mesta är iordning nu...vi ahr inte gjort alls mycket idag, abra ätit känns det som..mamma o jag gick runt dalen iaf...Jag slog i min lilltå himla illa i något imorse, det blöder fortfarande, ett jättedjupt hack:( inte nog med de, alla ska ju givetvis trampa på just den tån hela tidne med, bara toby har gjort de typ tre gånger o sen behöver jag ju knappast nämna jimmy med isna klumpfötter...;) Imorrn blir de castle combe, en riktig söndagsmiddag och se toby marchera tidigt på morgnen till minen av alla soldater...skoj...

;/

Kommentarer
Postat av: Fie

haha vilket kaos :P hihi! Kunde inte hjälpa o le lite.. Det är så typiskt lixom att allt ska hända på samma gång.. Hoppas din tå blir bra gumman! Saknar dig!

2007-11-12 @ 11:46:28
URL: http://hberg.bloggspace.se
Postat av: Emelie

Haha, så typiskt! Det kan nog bara hända dig gumman ^^, Stackars den lilla tån, hoppas att den återhämtar sig snart.

2007-11-12 @ 18:22:42
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0