Helg, äntligen?

Äntligen helg eller? Barnen borta i helgen, kommer ha nada att göra...Nick sover här förmodligen== somna med Ipod. Bio imorrn med Julie och NIck: American Fighters. Julie frågade om jag ville följa med, så tänker inte känna mig som tredje hjulet...Ska försöka..;)

Idag har det varit en så positiv dag som det bara går i princip hela dagen. Har varit til mesta dels lycklig, helt lycklig kan jag ju faktiskt inte vara förs jag kommer hem;) Men har varit så glad så har liksom gått och lett när jag vart ute och gott, folk har hälsat hela tiden, utan att jag till en början förstod varför. Sen kom jag på orsaken, leenden smittar av sig...

Imorgon klockan 16.40 är det EXAKT tre veckor kvar tills jag står på svensk mark, tre veckor tills jag träffar alla underbar toksaknade männsikor och tre veckor tills jag är i fin famn. Det är en lång väntan. Idag är också exakt en månad sen Martin var här. Det har varit en fruktansvärt lång månad...<3

MEN dagarna går bra faktiskt, lämnade spennie på playgroup imorse, sötunge, sen tränade jag massor, städade tvättade ja de gamla vanliga..ingen strykning för mig idag HANNA;) hihih sen kom dagens absolut gladaste besked!

EMELIE HAR FÅTT KÖRKORT! GRATTIS GUMMAN!
Man blir lite översentimental här bort, fick tårar i ögonen och kastade mig på telefonen..Sånt blir värre för varje dag, men det är kanske positivt? Medkänslan ligger på topp alltså, likaså glädjen för alla andras framgångar. Ett lycka till till fisen min på provet imorrn, det kommer gå bra;) Ett grattis till Karro som bli 19 på lördag också!( i förväg men tyvärr karro minnet sviker innan lördag så nu har jag sagt det ;)
 Hum. Och ett jag älskar er verkligen till ni vet vilka ni är. <3

image152.

Kommentarer
Postat av: Fie

Ja usch jag är så nervös... :( Jag har knappt sovit någonting inatt heller.. Munnen värker av tandställningen.. Gumman jag saknar dig, längtar tills du kommer hem

2007-11-30 @ 10:09:44
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack gumman! Du anar inte hur mycket ditt stöttande och engagemang betyder för mig! Du är bäst på alla tänkbara sätt! Love you

2007-12-01 @ 13:33:36
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0