Det går upp och det går ner i berg-ochdahlbanan

Det är verkligen upp o ner..vaknade tidigt imorse, astrött..gjorde mig beredd på att sova en stund till så fort jag lämnat barnen, så åt ingen frukost och gick med pyjamaströjan på mig till skolan..mohaha. fick ett mess av Shawniee=) Hon skulle rida med becky, undrade om jag ville följa med..Jag tackade besviket nej, behövde sova, prata med bus o eme och sen måla taket i callums rum, plus de vanliga med strykning och allt...Gick iaf o la mig en kvart, sen knackade på dörren...de va sian som ville ha med mig iaf, och övertalade mig tillslut..tog mackan i farten, långkalsonger på,de va ju fan frost ute fortfarande! ;)

Red Pirat, Sian red Treacle, hon fick rida i barbackasadeln, mohaha. Skrämde henne innna sa "lycka till i den där" (jag trillade ur den, eller snarare, gled runt med hela ner på sidan så jag var tvungen attt hoppa av;) ) hon vart nervös men vi hade en underbar ridtur:)Toppenväder, har saknat min shawnie=)

kom hem målade taket ( en del av det, pallade inte hela med pensel, ska försöka imorrn med roller;) fixade lunch, var social sen kom sian igen och vi snackade bort tiden..hämtade barn, lagade mat, och har nördat framför datorn HELA kvällen...Har ju avrt väldigt inne på att stanna hemma för gått efter jul, men det går så himla upp o ner..barnen bråkade en och en halvtimme i sträck, då ville jag åka hem..sen pratade  jag av mig med bland annat effi och hanna, då vart de bättre...

Julie kom hem, hade köpt en stor ost ( abra för att jag gillar de) en stor yougurt ( för att hon sett att jag köpt en till mig själv då o då) och mina flingor jag bad henne köpa en gång för länge sen:) Hon är så himla go, känner hur mycket jag tycker om henne ändå! Då KAN jag bar ainte åka hem. Connie kom o kramade mig godnatt, toby var söt, han skulle ge mig en sked som var full med socker, han abra "wait" sen diskade han den till mig och gav mig en puss..han har sina stunder...

Så vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad gulliga de är allihopa! ^^, Du ska göra det som känns rätt gumman. Inte alltid så lätt att veta vad det är dessvärre, men följ ditt hjärta och gör det som känns rätt. Då kan det inte bli fel. Skit i vad alla andra tycker och tänker, ibland får man lov att vara ego. Det här handlar faktiskt om dig vännen min ;-) Du kommer nog fram till någonting... Finns alltid här om du behöver bolla ideér eller prata ut, det vet du! Love you

2007-11-15 @ 22:48:09
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Fie

awww gumman jag förstår att det är svårt! Du får följa dit hjärtat leder.. Jag finns här om du vill prata! Men du får göra precis som du känner själv..!

2007-11-15 @ 23:11:29
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0