Bergochdahlbana...igen

Förstår inte hur får allt kan gå upp och ner???? humör, känslor, hälsan, you name it..idag har jag vart överallt, på toppen, på botten och ganska mycket mitt emellan...Går och sover med gott samvete iallafall...

Vart barnvakt åt sötungen Spencer idag åhhh i like=) Var hemma hos beclky i några timmar på em, hon är toppen:) Älskar pratstunder med en koppte i en soffa, speciellt med spöregn utanför dörren, allt blir så mysigt då..

Har haft en hyfsad kväll med Toby också alltid ett plus..

Fick läsa en mycket vacker dikt av Hanna igår...


"Nu har jag börjat falla igen. Men nu känns det mer som att jag faller ner för ett vattenfall. Kanske för att mina tårar rinner samtidigt som jag faller? Men magplasket som jag väntar på har inte kommit ännu.

Kommer mina vingar hinna bära upp mig igen. "

Detta var en del av det...Vet vad du känner vännen..jag fick ett magplask idag, men reste mig och gick min väg från vattenfallet...Kan se några av mina stjärnor lysa igen...bra skrivet Hanna:)

 Söt!

Kommentarer
Postat av: Becca

När ska vi hinna prata? Du svarade aldrig på msn mera förut :( buhu. Saknar dig

2007-11-09 @ 00:00:28
Postat av: Hanna

Ja tillsammans kämpar vi.
Upp med humöret, och tänka positivft.
Snart når vi toppen igen, och då kan vi se ut över allt vi har klarat och känna oss stolta!
Kram

2007-11-09 @ 12:25:01
Postat av: Emelie

Väldigt höstig och väl passande blogg utseende hörredu ;-) Snyggt jobbat Jossan!

2007-11-09 @ 21:56:45
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0