Bakning och montering

Mohaha idag har det skruvats möbler=) Sa till Julie att jag kunde föröska sätta ihop dom, hon trodde de, dom är ju "idiotproof". Kändes väldigt bra när jag tittade på beskrvningens första sida och fattade nada..men när jag bläddrat lite förstod jag vad alla symboler betydde..haha Är jag händig eller?;) Lyckades få ihop nästan hela skrivbordet, då kom emma och hjälpte mig sätta ihop det sista. Lunch, sen satte vi ihop sängen so var betydligt svårare...knepiga skruvar, men nu är den hel o fin iaf..

Sen kom vi fram till att vi skulle baka kakor för att vi varit så duktiga..HUm mina nyttiga dagar får börja imorrn^^ Det gick ganska bra med kakorna förutom att dom vart, hum mjuka och hum allt flöt ihop^^. Men dom smakade gott iaf=) Nu ska jag ta ut hundarna, ner i dalen ska det kämpas, sen laga mat och sen skruva garderob med Julie skulle jag tro.

Imorrn ska jag på huntingmeet med Ross och Becky...massa mat och dricka i ett stort hus var allt jag hörde av ross förklaring förut han skulle ringa senare..kan ju bli spännande;) Seee youuu!

 Såhär skulle kakorna se ut...
 Emma slog chokladen i bitar /( jag tog över occh slog på bordet, det gick bättre;) )
 Resultatet..MOHAHA  Gott vart de iaf;)

Kommentarer
Postat av: Fie

hihi vilken tur att kakorna blev goda i alla fall :D Du är så duktig så, det är faktiskt svårt o följa en del beskrivningar när man ska skruva ihop någonting..

2007-11-19 @ 19:12:23
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Spännande spännande, hoppas att du får det roligt imorgon ^^, Va, är du både händig och kan baka!? Hihi, ska kidnappa dig när du kommer hem... Du kan vara bra att ha :-P

2007-11-19 @ 20:47:33
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0