30 dagar är 30 dagar för mycket

Herregud. Igår var en helt okej dag, gjorde garderoben helt själv, bilder kommer imorrn..låg och läste på kvällen himla skönt att bara vara! Två trevliga telefonsamtal är inte heller helt fel;)

Kunde dock inte sova inatt, hade hemsk huvudvärk, som fanns kvar när jag vaknade..Två panodil, och lite sömn efter att jag lämnat barnen i skolan gjorde susen..Har inte gjort mycket alls idag, bara vart social på msn och plockat lite i huset..Hämtade barnen, Toby skällde ut mig för att han inte fick ta med en kompis, (vi ska ju på musikal ikväll) Sen fick jag ännu en utskällning för att jag inte gav honom pengar att köpa godis för..visst som om att jag skulle ge honom mina pengar när han är hemsk. " You're making my life so hard to live" bla bla...Tack dagen vart ju genast bättre.

Hade de bra med Connie på vägen hem, men sen började resten. Toby fortfarande på dåligt humör, Callum vägrade äta för att jag stängde av tvn för honom, han har vart hemsk både i mun och handling hela middagne, han sitter fortfarande på sin stol för att han inte äter upp. Han hällde juice över hela Connies mat vilket resulterade i att hon inte åt. Toby åt till en början, callum sa att det var maskar som käkade upp honom inifrån vilket orsakade ännu ett utbrott.  Gick efter honom, för en gång skull grät han bara och undrade varför han måste var ayngst. Han fortsatte äta och var duktig. Dom andra två fortsatte tjura och vara hemska mot varandra och mig vilket orsakat att det inte blir någon dator för dom imorrn..Toppeneftermiddag menar jag allt detta på en timme...30 dagar är 30 dagar för mycket...Längtar hem till dig och er<3 Folk som iaf uppskattar vad man gör för dom...

Musikal ikväll, jag vill bara stanna hemma långt borta från hemska barn. Suck. Ge mig en stor kram för det behlver jag nu. image146

Kommentarer
Postat av: Hanna

Min dag har ochså varit hemsk,
är barnvakt åt två barn som är skit jobbiga just nu. vägrar o sova o bla bla bla.. sa att jag var en hemsk barnvakt och jag skulle åka hem till mitt jävla sverige.. om man ändå kunde så skulle jag väldigt gärna göra det just nu... Längtar tills på fredag, då ska vi har förbannat kul.
Håll ut
puss o kram

2007-11-21 @ 20:51:29
Postat av: Fie

Usch stackare.. lät inte som en allt för givande dag precis.. :/ Du kan få hur många kramar du vill gumman det vet du.. Blunda och krama om dig själv och tänk att det är jag som kramar :) Snart är du hemma hos oss.. Älskar dig!

2007-11-21 @ 22:23:04
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0