Torsdag - Ledigt? Nej nej trodde du de?

Jaha idag var de torsdag då...Vaknade tidigt, skulle till den förbannade tandläkaren..Varför ger dom mig en tid 08.40 på morgonen när de e osmmarlov? Va? Va? Jag bara frågar...;) Äsch nu ska vi inte var asådär, kunde ju fått den typ 07.10 som förra gången..::P Iaf så gick jag upp tjugo i 8, tio i 8 var jag klar...fatta hur fort jag vart klar! Kan ju bero på att de int eblevc mycket frulle iofs:P
Iaf så sitter jag där på bussen och halvsover, helt osminkad, håret ör knappt borstat, vaddå skulle ju bara till tandis o sen hem o sova, inga snyggningar ute såhär tidigt? Trodde jag ja..för ett par blåa ögon på en brunhårig kille med brunt hår och glimten i ögat kommer ju inte på bussen och sätter sig breve mig nejdå, inte alls..kan ingen bara skjuta mig? Haha...

Igår jobbad jag, fan va inte på humör och tiden segade sig fram som sjutton..bläääää tur att sara kom förbi  o lyste upp dagen lite:D <3 KOm hem, åkte tillfarmor en sväng, var fortfarande trött så när jag kom hem gick jag o la mig en stund..hade inte ens sovit två minuter när kacka kom in, och sa att de va dags o åka..Osmo, skulle till veterinären, ha det så bra i hamsterhimle!

Kom hem igen efte ren kort promenad, la mig igen men folk stökade sådant så nr jag väl somnade, ringde sassa och väckte mig igen, de va dags o sätta fart;) Haha drog tills sassa, kollade en film, helt okej, lite skum sådär, sen vart de kubb, jag vann 3 av 4:D haha ( knappast min förtjänst men iaf;) ) sen kollade vi vingar av glas. Den var ju toppen, upptäckte på nytt hur läcker alexander skarsgård är;) haha lite efter:p Sent vart de, lite prat med Emlan på vägen o så, klockan var halv 2 när jag var hemma:p inge kul..;)

Åter till dagen idag, har jobbat åt carina, och tyvärr konstaterat att jag bara tjänat ihop ca 1000 kr hittils:( Måste jobba mer! Men har ju lite att göra nu så:p Ska ut o ta en promenad snart, sen ska jag sy lite och så ska jag till farmor..ikväll kanske jag träffar emlan, blev ju inget nu på dagen *host* sego *host* haha;9

Imorrn blire jobb och sen viken, Päääärlan saknar dej! <3 Ska ta mig en ordentlig funderare på vad jag vill, vad du vill, vad vi ska göra för detta är inte okeej...:S

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är sånna dagar man ska gå efter mottot "vacker utan spackel" och sedan lägga in en stöt ändå ;)

2007-06-28 @ 16:56:20
URL: http://jennifer82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0