Tisdag - Låååång dag, men helt okej

Vaknade tidigt, klockan ringde 9..skulle ta hand om tvättstugan blää..haha somnade visst om lite haha uups! Skulle ha kört fyra maskiner, men det slutade med 2, körde lit egympa och jobbad elit eemellan sååå...har lärt mig lite till nästa gång iaf;)

Så smånigom vart de jobb:D Först satt jimmy med mig nästan en timme, sen kom farmor o satt nästan en timme hon med;:D O sen kom samir o babblade på en stund med, haha mycket besök idag..Sofie kom förbi mitt i ruschen, haha typiskt..;) Gick segt den sista timmen men men sånt är livet..fick två liter jordgubbar extra, gav den ena litern till Sassa och Tobbe, tyckte dom kunde äta lite granna;) haha

Ja, har skrivit klart min ansökan till ENgland idag, mycket kreativ och duktig har jag varit:D Haha Sen har jag ritat upp skisser till hur de blivande stallet ska bli, hoppas vi kan fixa de i sommar:D

Nu ska jag faktiskt sova snart, är rätt trött för en gång skull...Drömde om massa folk o så inatt igen..börjar bli jobbigt med alla drömmar nu, känner mig inte utvilad när jag vaknar ju! haha;) Natti natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0