Onsdag

Idag kollades det på film på morgonen, pirates ettan har ju velat se den länge eftersom det var så länge sen..mycket bra film de där;) Sen åktes de buss med Rasmus halva dagen och sen vart de friskis med Emlan..Gud vilket roligt pass de var! Anette och Roger = bra mix...i Olivis klass var det och det  har aldrig hänt tidigare! :D BARA bra låtar, de händer ju inte heller ofta ( en gång på fem år, herregud är de såå länge sen jag började där =O.. ) Vart precis slut och svetten rinner..WIee:D Haha

Kollade film med Emlan, lyckades slänga ihop en kladdkaka till farmor med i midsommarpresent,...uppskattat vert de! Vi såg iaf filmen : Ingen kan älska som vi! o den var jättebra faktiskt..Sassa vet vad jag gillar;D  Haha skönaste kommentaren " Det är en bit att gå, men det går nog snabbare om du springer" Mohahah
Jobba med Samir imorrn sen blire Jenn på kvällen:D VWiee




Jag har min Skräp-pannkaka :D;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0