Midsommarhelg!

Jag orkar inte skriva mycket om helgen faktiskt, är lite trött nu. MIn kväll som skulle bestå av städning och jobb åt Carina slutade med flera timmars telefonprat med Sofie! Slutade för ca en kvart sedan, mohaha! Har saknat dessa stunder! Iaf min helg o så..:

TOrsdag: JObbade, köpte present till Jennifer, kommerinte ihåg eftermiddagen men på kvällen blev de fest hos Jenn! Spelade kubb, jag var bättre än vanligt ( trots att jag inte kunde stå rakt, påverkad? nej nej inte jag inte * host* Roligt var de iaf, lite annrolunda mot vad de brukade vara. Träffade lite nytt folk och lite gammalt, spelade kort med kim, keski och söder, jag vann mest! Mohaha jag är en gud i kortspel ibland! :D haha! Såg en gubbe blöda massor, keskis händer som höll om bakhuvudet och en blodpöl, usch hoppas att han klarade sig! Starkt gjort av Keski iaf o fixa de där...huh! Eme sov här sen, hon ville väl inte gå hem i det tillståndet haha! " Kolla kaniner" något drömmande! Jag: Eme det där är harar! Eme: De va ju de jag mena! haha roligare när man var där!:.p

Fredagen blev en ordentlig sovardag. Upp alldeles för tidigt ( nio för att vara exakt, asjobbigt o sova typ fem timmar efter att ha festat) Hade glömt att dricka vatten så mådde inte alltför bra för en gång skul, satte mig ganska snart på en buss till simonstorp efter att ha hejjat på samir och jköpt jordgubbar ( Just de ja, samir jobbad ejga med i torsdags, skrattade hela förmiddagen, rolig kille! haha) papa hämtade mig, direkt när jag kom till landet la jag mig i soffan med en bok, vilken jag fort gav upp för drömmarnas värld..haha men halvsov bara..

Sen åt vi, gick en sväng till kiosken och spelade lite kort, sen var de dags igen,! Lite läsning i soffan, lite halvslummer, bestämde mig för att sova, men efter att ha vbäddat var jag ganska pigg..läste lite till, släckte halv elva!:I har inte hänt på evigheter men de mest skumma var att jag inte vaknade förs 11 dagen därpå! O då blev jag väckt! Sov alltså 12 och en halv timme i rad! Har aldrig hänt förut, sover max 8 i sträckt annars..sen kan man ju somna om lixkom men i sträck!

Lördagen var de midsommarfirande, med dans runt stången ( dock inte av mig hejjade på istället, känns som att jag har växt ifrån små grodorna) lite lekar ( ännu mer hejjande av mig, trots att jag var ganska sugen på godisregnet ( som egentligen är en lång rad med kolor som hälls ut på amrken som alla ungar får kasta sig mot på given signal) Fick markus att plcoka godis pt mig:D

Gick hem ganska snart efter ett besviket konstaterande att jag inte vann någon brandbil till melcher:| TRanken som räknas! gick hem till krisitna en stund sen hem till mig, åt lite, spelade lite kort och sen var de dags för dansbanan! Träffade på alex , vi har inte setts på fyra år:IO herregud alltså kändes iaf nästan som igår.Spelade minigolf med alex och hennes pojkvän, jag kom tvåa! Markus vann, trots att han var full ( hmmm han måste ju va jättebra annars:S Men med tanke på att kubben gick så bra för mig på fyllan så kankse de blir tvärtom ibland;) Sen dansade vi till både bra musi och dansbandsmusik, sen hem o sova!

Idag vakande jag sent igen, solade lite på soldäcket som pappa buggt, sen var de dags o åka in till jobbet..riktigt segt idag trots att de bara var fyra timmar och inte sex:/

Ska träfa fisen och becca imorrn, fisen min flyttar kanske snart! Oj oj måste träffa dig massor nu gumman min! MASSOR! KOmmer sakna dig, men tror vi kan lyckas hålla kontakten iaf..om inte annat är ju du ganska duktig påå o höra av mig, sådu får smitta av dig lit epå mig;) tihi!

Nej nu ska jag sova! Hoppas att drömmen jag drömde i lördags inte slår in, o vad jag var arg på dig! Sluta med det du gör nu, vakna upp, öppna ögonen, bestäm dig för vad du vill och berätta eller visa de för mig, är trött på att grubbla! De finns andra än du, de borde de göra, borde sluta tänka på dig jag vet! Alla andra säger de åt mig, kompisarna vet ju oftast bäst, dessutom vet jag ju själv hur dum du är! Men det är något dumt och irriterande med dihg som gör att jag inte kan släppa dig..Min skräppannkaka<3;) mohaha

Har två roliga citat at bjuda på, iaf enligt min humor:

" Det är ganska långt dit, men det går nog fortare om du springer!" En gubbe besrkiver vägen i "Ingen kna älska som vi" Som flresten är en mycket bra film!;D

" Real men don't cry, it will ruin their makeup" Kristina berättade att hon had eläst de, klockrent;) haha:D

De va något mer som kristina sa igår, men kan inte komma ihåg vad de var...hum tack iaf för en jättetrevlig midsommar! Nästa år är de du plus ett och jag plus ett i bränntorp ! ;) eller vad säger du;)

Pratade med viss amänniskor jag saknat och tänkt på idag, roligt att höra att jag var lite saknad också! hihi! :D

oj nu är klockan redan ett! Dags att soooova! Måste orka hela dagen imorgon! haha,)
Och oj! igen blev ett långt inlägg igen! Typsikt mig! haha bilder kommer senare...eller föresten:O Har INGA bilder från midsommar! OMG!! :( alex hade några föresten kanske kan nalla några där..!;:O
natti natti alla sötnosar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0