Måndag- En bra dag =)

dagen började ju inte på bästa sätt, med tnake på min dröm..hums;S men sedan blev den desto bättre:D Fick massa kort av Anna, oh saknar min klass!, sen bestämde vi att hon knakse kommer ner till helgen o rider lite;) ska nog få henne o bli mästare på de där, då får jag någon o rida ut med:D Med lite tur får vi med sofie också;D

Sedan vart de stan o banken, o ganska snart vart de o träffa FIE på halvars...Glass är mums, speciellt från Halvars och speciellt med underbara vänner man längtat efter att få träffa! Vart en runda på stan med, köpte en tröja ( inte shoppingberoende nej nej, man blir faktiskt glad av att shoppa! Sådeså! Jättefina t-shirtar fick jag o fisen:D
Fick även dagens chock, fisen har klippt sig kort! :O Men de vart såååå fint, hon ser sååå vuxen ut nu:D Sötnos!

Sen vart de o säga hejdå till fie för hon skulle jobba, jag tog en svng förbi bibban, o sen hem o käkade. Becca kom så småningom så försvann bort till henne o tillbringade kvällen där med massa skvaller om dom senaste veckorna! Tack gumman känns som de går framåt igen..<3

"Livet är en tävling och jag ligger efter" Japp så känns de ibland....ska börja med lite citat såhär i bloggarna om jag lyckas höra några bra vill säga;)

Ska nog sova nu, alla andra lämnade mig på msn, förstår inte varför, sååå mycket är väl inte klockan?:s haha ska ha tvättis imorrn, inte sååå kul när man har sovmorgon, men men kanske kan jobba lite o tjäna lite pengar:D

Natti Natt<3

Kommentarer
Postat av: Fie

Tack sötnos för igår :) jättetrevligt o äta lite glass, snacka skit o gå på stan =) Vi får ses oftare tycker jag..! Saknar ju min FINA...! Pussar i mängder <3

2007-06-26 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0