Jag tycker inte om den här vågen! - Inte jag heller!

Haha ja, nu kommer jag int eihåg vad jag skrev sist och när men kan ta dagen i kort..

Vaknade klockan 8, var bara att pallra sig upp, käla frulle och ut o tjaffsa med korna i hagen..Jäkla hästar kan dom inte bar akomma ändra fram till grinden när man ropar på dom? Man måååste ju självklart gå hela vägen in till mitten av hagen, ut på åkern och blänga på korna, livrädd att dom ska jaga ut mig som dom gjorde förra gången..tycker INTE om dom där fem, eller tre föresten Isor och Ingvar/ice/ior va de nu blir för namn, är gnaska söta, små gråa ulliga kalvar!

Red en sväng, attans träningsvärk, aldrig mer dom där glidbyxorna! Höll ju på o glida av bar apå rak mark i skritt, ni kan ju tänka er hur de gick i halvtrav i brant uppförsbacke;) Eme kalrade Jasen glaant iaf, två lektioner i ett ridhus så blir hon färdiglärd;) Haha:D

Piffade upp oss lite, kastade i oss en macke och drog in till Norrköping. Godismonstret inom mig kom fram och visade sin värsta sida, tur att jordgubbar är nyttigt ocha tt dom fanns i obegränsad tillgång annars hade de blvit FÖR mycket godis för lilla magen..satt med eme när hon jobbade i ca en o en halv timme, sen snabbt hem, på fem minuter bytte jag om, packade väskan och for iväg till Friskis i ett plötsligt infall att gå på medel puls..

Pust! Säger jag bara, men sååå skönt att få röra på sig igen. har längtat efter detta i flera flera veckor nu! Nu är de dags att komma igång ordentligt igen! Mår toppen!

Har skickat alla filer från skolans konto nu, tog hela kvällen, suck! Haha Sen hände en ganska kul grej idag med,eller jag tyckte de iaf. Äntligen äntligen har dom köpt en ny våg hem hit,. digital o allt. har gsaknat den gamla som dom slängde ut för ett par veckor sen..man måste ju hålla koll så de inte sticker iväg liksom..;) Iaf så ställde sig kacka först på vågen, den visade två kilo mer än den på landet gjorde igår, hennes kommentar: Jag gillar inte den här vågen! Fy!
Min tur att gå upp, hemsk syn, mer friskis, mindre godis för mig till midsommar, min kommentar: Jag gillar inte heller den här vågen!!!!!!
Några minuter ställde sig pappa på den...Han hade inte hört våra kommentarer så de lockade fram en del skratt från både Kacka och mig när han svor: Fan vad är de här för jävla våg! Den är ju fel! Jag gillar den inte!

haha tyckte jag var kul iaf...

Gimme gimme gimme a man after midnight;) Bra låt, länge sen man hörde haha
Nu ska jag sovva, ska upp om 6 timmar:( Bläää ska ha vVINTERJACKA på mig imorrn, de ni! Fan va kallt de kommer vara.( blää hatar mornarna på kungsgatan..eller all tid där så länge de e under 20 grader i skuggan..de e liksom nästan tio grader kallare att sitta stilla där i skuggan med blåsten på sig än utanför där folk går i shorts..iMindre kull att sitta i fyra tröjor och dricka varm oboy då...Hälsa på mig om ni vill, Kungsgatan utanför hemköp är de osm gäller;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0