Hemsk dröm

Usch nu har jag precis vaknat...Måste skriva av mig om drömmen jag hade innan jag vaknade , de får bli terapiarbete..USch den var verkligen hemsk!

Det var som så att vi skulle sälja lite djur till en granne, som vi inte direkt kände. Eller jag vet inte hur de hängde ihop, drömmar är ju ofta lite flum. Iaf var det från början meningen att Pärlan skulle HYRAS ut i 8 månader medan jag åkte till London. De hela vart jätteknas för jasen vart ju kvar, plus att vi fick en annan jobbig vit shetland..helt stört vart de, för istället för att bitas, kunde den ställa sig på bakbenen och göra värsta nacksvinget på dom stackarsbarnen..drömmar är flum som sagt. Iaf helt plötsligt var jag i sörping och jag satt o sålde jordgubbar, mamma kom o sa att "Lotta" som skulle köpa (hyra) hästarna ville diskutera lite regler och sådant. Så jag gick in i en kyrka, fast det var ett helt vanligt bondekök därinne, och vi satte oss o skulle diskutera. Mamma sa jag vill ha mina regler punkt slut. Jag sa jo men jag vill diskutera, det kan ju vara jättebra aatt veta hur du vill ha de på din gård jnär jag kommer o hälsar på Pärlan. Hon kollade jättekonstigt på mig o sa typ hälsa på?? Jag kollad epå mamma och fattade allt. Dom hade SÅLT henne!

Jag blev jätteledssen, tårarna sprutade verkligen och jag sprang ut ur kyrkan/köket, och jag bara sprang o sprang genom halva sörping med tårarna rinnandes. Kristina kom efter mig och försökte trösta mig, och något senare var de en okänd kille med också som skulle försöka trösta mig. Mamma ringde o sa typ att jag kunde få en hund istället! Då grät jag ännu mera och fy vad arg och edsen jag var! Sprang iväg igen ooch tårarna fortsatte rinna! Mamma ringde ytterligare en gång och sa att hon var med barn! Jag bad henne dra åt helvete , kastade iväg telefonen och nu grät jag som aldrig förr! Fy va hemsk de var! O sen kast5ade jag mig på gräset och krstina satt breve, med killen som hade försökt trösta mig! DOm struntade toatalt i mig o såg bara varandra! Jag bara tack för den typ!

Då kom mattis, min gamla barndoms kompis från ingenstanns. Jag undrade om han kände igen mig, och de vart som på film typ, man kollar in i den andres ögon o får en flashback! läskigt. Jag grät fortfarande och villa bara att nån skulle hålla om mig, oc tycka lite synd om mig. Men mattis hade en flcikvän "som han älskade över allt annat o skulle hon se honom hlla om en annan tjej skulel de vara slut direkt". Fortsatte vara ledssen, men vaknade sakta upp ur drömmen! Nu är jag jätteilla till mods känner mig jättedeppig. Usch hatar sådana här drömmar! Dom försötr hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackare! Tur att det var en dröm! :) En knasig dröm.. <3

2007-06-25 @ 11:48:52
Postat av: Jennifer

awww. jag tycker dock mest att man blir glad när man vaknar och inser att allting bara var en dröm.
:) se det från den positiva sidan! puss <3

2007-06-25 @ 18:09:34
URL: http://jennifer82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0