Grrrrrr

Okej, nu är jag trött på det här...Åkte liksom ner hit för o rida, inte för att leta efter hästarna i skogen o över en timme, utan att hitta dom! Så ridturen igår vart inställd, de vart för sent...Och idag då??? Regnet bara vräker ner, alltså, jag har ridit i regn en gång, vräkande regn alltså inte duggregn, och varken jag eller Pärlan gillade de..Jag skulle ju liksom rida och åka hem igen, va fan...nu kankse jag måste ta en senare buss idag...suck..då blir allt jättestressigt ikväll istället...Hatar det här jävla så kallade sommarvädret!!!! Var är värmen?? Antingen sitter man o fryser på jobbet i vinterjacka, när alla andr går i shorts eller så sitter man hemma och väntar på bättre tider...ÅH!

usch
hoppas v'dret blir bättre nästa vecka, skarpö (sthlms skärgård) en heeel vecka..semester, cosmonova, fd bio, fotboll, sola! bada!  o umgås med becca...de ska nog bli bra..::)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknade ju dig igår va. :)När du kommer hem igen får du gottgöra det med en ny filmkväll! ;)Ha det så toppen i skärgården! Puss <3

2007-07-01 @ 11:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0