Fortfarande torsdag...får bli två inlägg idag;)

Jaaa usch..har ingen bra känsla inom mig alltså..fick en liten deja vu förut, kändes som att jag hade drömt vissa saker..typ att jag kommer glömma bort farmor på lördag, att nästa vecka kommer att bli toppen men att allt skiter sig igen efteråt, lite saker om england o så med...usch hoppas de inte blir som jag drömde...huh..


I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep,
Here.

Our lips,
Can touch.
And our cheeks,
Can brush.
Cause our lips can touch,
Here.

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."

Älskar den låten! har fortfarande ett vagt minne kvar av vackra blååaa ögon..de e borta imorrn...Ska nog kolla lite film med emlan strax, de va meningen att vi skulle setts på dagen men icke, de va meningen att vi skulle gått ut o gått, men icke, jag fick min promenad till vilda o tebax, de räcte;) ska spana in alexander skarsgård igen...mohaha:D snygging;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0