Första dagen..

Japp, idag var det första dagen på jobbet..Inte sååå spännande kanske, haha. Inom tio minuter kom en Gubbe från Jehovas och gav mig en tidning, med uppmaningen "Hittar du något intressant sprid de till dina kompsar"...Förvånad? Inte det minsta...

Nästa människa var en rar förvirad tant som upprepade allt femtioåtta gånger...Nämligen typ "dom är till Märta o mig, vi ska ha lite trevligt, men grädde de har vi reda, idag är de jag som går, nästa gång får märta göra de, de e inte bar ajag som ska gå inte, nej nej, det är till märta o mig, till mig o märta är det........" skavsår...nja inte än;) haha

Mycket ögongodis finns det med, särkilt någon med ett par speciella chokladbruna ögon...uhlala;)

Sen kom sassa, hon räddade mig, tack och lov! Vi dgick på stan en stund med värkande fossingar, kom hem o jobbade lite o nu ska jag kolla film...Sen ska jag till sassa o kolla film med..hahah mycket film ikväll..men känner jag mig själv rätt kommer jag att sova ca fem minuter in i första filmen..Hoppas jag är piggare hos sassa ikväll;)


INgen flygtur idag, för blåsigt tyckte piloten..Hoppas de blir bättre imorrn...;)

Det är hårt att inse sin plats, men jag undrar:
Vad hände med dina löften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0