Sthlm!

Japp nu är man på plats i sthlm...Efter en fruktansvärd bussresa, inkämd mellan två människor längst bak i en överhettad buss utan syre, den ena snarkade ( vilket gjorde att folk hela tiden vände sig om och undrade vem det var, vilket gjorde att jag inte kunde sova eftersom folk då skulle tro att det var jag), och en lååång kö som resulterade i att jag fick sen den sthlska landsbygden, då bussarna körde en omväg, ( vi kom fram en halvtimme försent!) så var jag iaf framme i huvudstaden!

Idag vaknade jag tidigt, föör klockan faktiskt, tjugo i sex och var huuur pigg som helst! problemet var ju bara att jag inte skulle upp förs kvart över sju..så somnade om och vaknade en o en halv timme senare myyycket trötttare:P Så smånnigom  åkte jag och carina till mötesrum, där vi träffade dom tre polackerna som jag ska jobba med i veckan..:O ;) Två kan varken svenska eller engelska, den tredje kan göra sig förstådd på svengelska..hihi kul när han byter ut alla "är" mot "is"...blir lämnad ensam med dom imorrn, spännande...

Ska iaf måla om badrumet imorrn, de blir fint:D

på onsdag ska jag träffa Emma, efter jobbet då..en liten shoppingtur kanske? finns de nån skopunkten mitt i sthlm?:S har aldrig sett någon..hum...måste ha mina skor!<3 tihi

Har en liten kille vid namn hovar här också, min kusinkusin från norge, sååå söt! långa ögonfranskar och pratar norska, sååå gulligt! ska flytta till norge tror jag:D tihi!
nej nu orkar jag inte skriva mer, ska nog sova nsart...carina är med i tv imorrn! Får ni inte missa! Hon svarar på frågor om jobfrågor för unga, ams tycker tydligen att ungdommar väljer fel linjer, vi väljer det vi vill och inte där vi behövs..bla bla, carina ska sätta sig emot de med..hon kanske skulle säga att jag gillar o städa toaletter, bara för att det är kul o se skillnaden..hum pinsamt? hahaha kolla 06.45-07.00 på ettan tror jag..;D

Nattiii saknar alla er därhemma som sjutton! FÖresten har jag ett påhitt på g nu! Alla so vill följa med på skidresa till sälen i tja mars eller så säger jaaa!*upp med handen* :D

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jossan, lilla vän. Saknar dig också! Du kämpar på bra däruppe i storstaden, heja heja ;P Vi får väl se till att den där skidresan blir av någon gång ;) Så som du har tjatat om det. Hoppas veckan går fort så att vi ses snart igen. Sedan ska vi och de andra ha det as skoj på Liseberg :D! Pussar <3

2007-07-24 @ 16:42:46
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0