Skarpö

Japp en heeeel vecka har jag varit borta nu, närmare bestämt på skarpö i sthlms skärgård;) Det har varit mycket upp och ner, aikmatch (höjdpunkt 1), skippospelande i massor(kan man kalla de för höjdpunkt om man bara förlorar??), massa fika( syns tyvärr på vågen, de blir friskis idag), matlagning, cosmonova(höjdpunkt 3), tekniska museet och 4D bion(höjdpunkt 4) och lite sol också ( höjdpunkt 5, jag blev brun! igen! )

Jao ska nog inte skriva mycket mer än så, duktigt av mig va:D Jag bättrar mig...Kom iaf hem igår, drog direkt till farmor, kollade alla studentbilder, mina blev hum bra, förutom att bandet på min underklänning som var så bra nedstoppat hade hoppat upp...de förstör hela bilden, men ni får nog se kortet iaf s småningom..;)

Kom hem igen. åt lite, städade lite, bakade rabarberpaj (jag s k a sluta fika, idag måndag är de nystart;) ) Sen diskuterade vi lite semesterplaner och sysslor i veckan som ska göras, kom just påatt jag lovade att laga mat idag, men ska på träning fem, hur ska de fixa sig?:S Inte bra, inte bra...får nog göra köttfärssåsen innan jag drar..kommer bli en mycket spännande träning idag hihi:D
 
Ska strax till ringstad fr att hämta ut min sista lön, för vet ni vad! Veckans chock: Säsongen är slut! Slut! jag är arbetslös liksom, förlorade ca 3000kr på de dära, vad ska jag göra nu??? Ska städa hela lägentheten idag åt pappa o dom de får jag lite pengar för men ändååååå...attans....:S

Hum ja de får vara allt så länge...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0