Onsdag- en ,cket bra sådan faktiskt!

Haha oj vilken dag det har varit! Sov inte bra inatt, oroade mig mycket för england..de e allt smo cirklar innanför pannbenet på mig nu..hittade nämligen en annons igår som jag svarade på..eller typ, hörse av mig till förmedlingen, imorse hade jag fått svar! ska komma med lite mer uppgifter, sen ska hon ringa mig:O läskigt, vill ju hinna förebereda engelskan lite liksom..ringde iaf vårdcentralerna imorse, för att fåännu mer negativa besked! Nu är de medicinskt centrum som gäller, bläää

Har iaf pegar till liseberg, och ett eventuellt intyg, flygresa evtuellt preciiis..sen var penarna slut:( usch!

Iaf blev dagen bättre sen, mamma o jag stack ut o red på NY ruda! Äntligen! har haft två ( eller tre) rundor o ridit de senaste året, så kul med nytt! De som var mindre kul var att grusvägen var lååång i början, de tyckte pärlan med...men sen kom vi in på en toppenstig i skogen o resten av vägen var jättefin! har aldrig ridit en såååå lång galoppsträcka..pärlan älskade de:D Sen skulle vi bara skritta av hela asfaltsvägen hem..de gick så bra! haha not! Helt plötsligt sätter jasen av i jätteggalopp, pärlan är ju inte direkt sen att hänga på, en mycket förvånad josefina  hänger kvar på pärlan, kniper med enen för allt hon är värd och upptcäker att de här går ju bra! även utan stigbyglar:P haha, värre var de när vi skulle stnna, de var näääära att jag hamnade på marken där:P mohaha nya äventyr;)

Sen åkte jag in till viken o åt glass med lina, sen hälsade vi på en av tanterna på ålderdomshemmet där lina jobbar..skrattade i en halvtimme, herregud vilken skön tant! hon berättade massa roliga historier, tillmestadels fräckisar:O ( inte trode jag att tanter kunde sådant) och så sjöng hon massor..haha henne ska vi hälsa på igen:D mystant! Hahah speicellt när lina frågade om hon hade tagit sin medicin " Vill du ha lite, du kan få vad du vill, jag har p-piller? (vad har hon dom till?):P ) lyckopiller? osv..hahaha cool eller?:P

sen kom jag hem, o plockade ved igen, fyra säckar idag med:D mohaha solbärnna o lite välbehlvda armmuskler;)
Sen lagade jag mat, och sen skulle lina o jag vara lite fyndiga o ta med datan till ålgök för o kolla på film..datan startade inte, så vi satt vid sjön o käkade popcorn..kul;) haha

Nu är de lite planer för helegn bestämt iaf, fiesen på fredag dag, sandra på fredg kväll sen vidare till, hum vad han nu hette, minnesproblemen hopar sig, haha o sen på lördag blire o åka båt med martin och några andra folk, snadra klurar lite mer på kvällsplanerna där, dom får vi väl se..sen söndag kväll blir sthlm! o fullt upp!tihi!

Bilder från i fredags:
Jag &sandra, jag&jenn, eme sysslar med något(?);P, alla tjejorna, jag får tåårta av martin, smultron o blåbär, mums;)


<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Jossan! Fina bilder. Dem har jag inte sett förut ;). Jag tvivlar dock på att jag kommer bli nästa Malin Bayard. Det är nog inte riktigt något mål för mig. Jag tror att kartgrabbarna skulle skratta ihjäl sig i såfall. Haha. Har du det bra där i viken då? ;> Puss!

2007-07-19 @ 01:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0