Måndag - Städtanten

Imorse vaknade jag tidigt. bank bank i väggen var femte minut från kl 8. Vid ca kvart drog dom igång det tunga artilleriet och körde med borrmaskinen istället..kuul! Not! Sen så smånigom bar det av till ringsatd, hämtade sista lönen, sörjde över att jg onte hade något jobb mera, men strax ringde moster carina o vill ha hjälp i 1-2 veckor i sthlm för att måla! WHEEEY pengar pengar:D

Städade resten av dagen, toaletterna, vardagsrummet, mitt rum osv...duktigt av mig..sen va´rt de träning med Emelie och debuten för munken..han var jätteduktig:D Ny träningskompis så småningom? :D

Sen har jag jobbat lite, umgåtts med emlan, kollat klart filmen vi började med igår och sen tja vart klockan halv tolv..Natiiii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0