Jobbigaste, gladaste, tröttaste och helt okejiga dagen på länge!

Vaknade halv nio, en halvtimme före väckarklockan..är fortfarande skadad sen skarpö, där jag vaknade nio varje dag..eller 8 egentligen men somnade ju iaf om en timme;) KOm upp relativt snart, käkade frulle o städade köksskåpen i en o en halvtimme ungefär..Städtant? Javisst!

Sen vart de o fara iväg till Eme o måla Buff buff..har gjort de hela dagen,. med undantag för en tur ner på stan o köpa sallad till lunch och en presenning..mumsigaste salladen, hade melon i idag med:D

Började måla andra spelet, avbrott för o kasta in tvätt i tvättstugan, målade klart, hem igen, ett jäkla farande vart de då..tvättstuga, städa skåp, tv ättstuga, äta, prata med moster om jobb, åka bort o plasta spelen, åka hem o jobba, o nu är jag precis slut..har hunnit en del av det jag skulle idag, men vart inte klar med köksskåpen (irriterande till amx) och hann inte testa symaskinen ( iofs ingen brådska längre eftersom jag inte ska köra bil till viken imorrn ) Phu!
 Vilken dag!

Dessutom är jag skitsur, pappa har bara skällt på mig hela kvällen typ för att jag inte kna någonting, men va fan försöker ju åtminstone..han får göra de själv nästa gång eftersom de inte passar! Imorrn ska jag till viken iaf, ska slappa hela dagen, ta hand om lillebror, alla djur och misty och nya(!) vovven alfa! Skitful är hon, ska se om jag kan få in en liknande bild på henne till vidare..herregud..mopsar är inte direkt vad jag vill ha hemma..mitt smeknamn: grisen! Hon lystrade på de sist! Mohaha...

Bra dag var de faktiskt idag med! Ska ta de bra sakerna sist, det är det man kommer ihåg och man vill ju vara på bra humör..:P
1. Angus fick sitt körkort!
2. Fisen kom in i Jönköping på högskola! grattis gumms, kommer sakna dig till tusen! <3<3
3. Effi kom in på sin högskola med, grattis till dig också:D
4. Kommer inte på de fjärde..Eller jo..jenn är på att festa på fredag:D;)

Nu ska jag packa o sova, ska upp 06.30 imorrn, hurra!...
Här har ni en liknande bild av Alfa...hrm ingen kommentar..

Ska visa en bild på min älskling iaf..My number one! Hon är favoriserad av mig nu kan jag love..men vaddå? En mops= låter som en gris, vill man ha en gris  skaffar man en gris, och vi har redan ca 8, vilket är 8 för många!:P Misty här under <3 :

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Jossaaan! Nu är jag hemma! Har ni haft det bra lr? ;> Vi har haft det kul men vädret svek oss. Dock blev vädret bra och soligt så fort vi kom hem till Norrköping igen. Haha. Jag tror det är ni stjäl vädret. Era vädertjuvar. Fredag blir toppen! Paaaarty. Hörs imorgon. Puss! <3

2007-07-11 @ 23:31:43
URL: http://jennifer82.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag kommer sakna dig med till tusen gumman!! <3<3

2007-07-12 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0