Fredag =)

Sitter hos Sandra nu, väntar på att hon ska bli klar ( de tar ju sååå lång tid, eller hur;) haha =) Ska iväg till nån mattias..spännande med nytt folk igen=)

Dagen började tiiidigt, 8 ringde klockan, packade och ganska snart satt jag på bussen in till stan..hann hem en liten stund och pysslade lite, sen åkte fisen och jag ner till stan och shoppade loss lite:) HIttade ett linne till kvällen, på rean för 50 kr:D Kul med reafnd! Hittade även en stickad tröja som blir myyys i england...:D Han förbi Becca en stund på hemköp, det var verkligen länge sen jag såg dig:O en vecka kvar nu:) HIttade också ett par skor som jag blev superförälskad i, åhh vill ha! nu! Ska tigga pappa på pengar8-) hihi

Sen vart de halvars en kortis, testade en blandad mjukglass med päron/vanlij...mumsigt! haha hem o pratade lite till med fie, innan jag var tvunen att hoppa in i duschen och packa! flyttlass;) haha vet ju inte vad de blir imorrn, ridning/båt/fest? haha får se, har iaf kasnke en skjuts hem på natten, kan ju vara skönt:) haha hoppas du får igång bilen;)

Nej nu ska jag göra något annat, fixa lite med håret eller så:P haha så ska vi nog åka snart skulle jag tro:p Hoppas på en toppenkväll! :D

Hejsvejs!:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0