Äntligen Tillbaka!

Då mina kära läsare är jag äntligen tillbaka igen efter ett alldeles för långt avbortt...kommer inte ihåg allt jag gjort den senaste tiden, mycket har hänt egntligen men ska skriva det mesta av det roliga här, resten utelämnar vi, jag har ju lovat;) haha.

Har mest vart hemma o gjort ingenting sen jag blev av med jobbe...Har vart skönt änd¨å faktiskt, sommarlov! Precis som jag ville ha det! Har iaf jobat på lite åt moster och lyckats göra två Buff Buff spel..bara 8 kvar nu eller något, skata neråt går de, haha..ska bli skönt nr vi väl delar upp pengarna o allt är klart...då tycke rjag vi går ut o äter en bit ihop flickor, som en bra avslutning på vårat oerhört tuffa år!

Ska väl skriva lite om min oerhört roliga helg:D Åkte in till stan i fredags, plockade upp jennifer och åkte ut till Sandra på vikbolandet, där också Eme befann  sig:D Vi käkade lite, sminkade oss ( vilket tog alltför lång tid eftersom sandra blev uppringd ett flertal ggr) haha...sen efter lite drickande o sånt åkte vi iväg till martin o träffade en massa nytt trevligt folk, även nån gammal kändis som kanske inte var alltför trevlig...hur lan man låta bli o hälsa på någon man faktiskt har bott ihop med? bara en liiiten fråga...men nog om de.. vi lekte massa konstiga lekar, men de gick ju ganska bra med lite extra hjälp, mohaha!  Hade väldigt trevligt, och trots att jag varit på sådant danshumör bev de inget dansande, trots alla påtryckningar..haha...åkte väl hem runt tre någon gång, tack för en mycket trevlig kväll pojkar o flickor!:)

Hemma hos sandra sov jag sååååå bra! Not! Jag och eme sov skavfötters i en 90 säng, jag har inte sovit skavfötters med någon sedan sassa i sjuna..hon kramade mina tår,kommer du ihåg?;) haha sov hela två timmar! otroligt! Vart förskyld, så jag kunde ite ligga på sidan, och jag KAN verkligen inte sova på rygg! Det var aär så! hahaha var rätt kul att eme vakande stup i kvarten o frågade vad klockan var o så..stackaren hade solen i ögonen! haha;) kan bara se tillbaka på de hela med ett leende, det var för komiskt..man ska ju känna att man lever!

På dagen sen tog vi ut två av hästarna på en sväng, vart en skaplig promenad också eftersom vi var fyra på två hästar, och en bula för stackars jennifer som trillade av när hästen priomenerade in under äppelträdet...fölåt jenn! skulle nog haft bättre koll...hum de går inge bra för mig o nybörjarna på hästarna, både becca o jenn är upe i varsin skada i bakhuvudet..hum... Iaf sen åkte vi ifrån sandra, efter lite nya spännande planer framöver..hoppas vi kan göra något av dom!:D Annars åker jag utan er;) mohaa

Ser fram emot en lisebergsresa nu med, ska bli så könt att träffa alla igen, verkligen! ska sätt amig o författa ett litet brev här nuu meed som utlovat, läs mailen imorrn ängel min!

Älskar min lilla pärlan, hon är så totalt underbar, 'ven fats jag nu kan börja räkna avtrillningar och bockningar tilllistan på ativiteter med henne! haha vart nästan orolig, trodde inte hon kunde sånt;)

håller på o fixar med saker till england med nu, ger fan i de snart...dom tar mellan 900-1500 kr för att utfärda ett friskintyg! glöm de säge rjag, ska nog se till o slippa de! vill åka, men börjar bli lite deppad nu..vill göra om i mitt rum, emdet är ju ingen ide, jag "åker ju ändå" snart...o jag vill lära pärlan en massa saker men "jag åker ju ändå snart". bläää men jag ska åka iaf...!

usch då de vart lite deprimernde iaf...kan inte låta bli, är nog skadad! ska avsluta med ett citat av lillebror som han sade för en vecka sedan när de visade bilder från översvämmningarna på tv: " nu måste dmo nog börja plocka fram båtarna istället" hahah humor:D

sthlm om en vecka, innan dess massa tokigheter;)
<3

O föresten, förväntar mig lite mer kommentarer på det jag skriver, det är ju roligare så för mig:D




Sist men inte minst! Jag älskar dig Josefina! Du är den bästa vän man kan ha! Tack för att du finns! Glad att du uppskattade mitt samtal =)    /Din Fie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0