The miles are getting longer, the closer I get to you

Helgen var toppen, bloggar man inte direkt, händer det för mycket emellan så man inte minns alla detaljer..Men iaf. Hanna ringde i fredags (jag låg o sov, de va mitt på dagen, kände helt enkelt inte för något alls. Frågade om jag ville ha sällskap,dum fråga vad vill jag inte ha här?

fredag kväll, efter mycket panik ( trafikolycka i richmond, buss försenad= Hanna missar bussen hot med ca 2 minuter) Trodde inte det skulle bli besök, men Hanna var stark lyckades ta sig till Paddington och tåg hiiit:) Mitt i natten, åh vad glad jag var:) " Fucking buses" so, Hanna uttryckte sig...Vi gillar INTE Londons trafik, det kan helt enkelt inte upprepas för många gånger...

Lördag: Sovmorgon! Gick upp elva:) Gjorde inte mycket på dagen, kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde? En sväng runt byn va?;) Sen ner till Bath julmarknad, ååh mys! Bilder kommer när Hanna behagat skicka dom;) Han knappt kolla alls, bestämde oss för att åka ner på söndagen..Kom hem, lagade pastasallad ( hör o häpna de fanns SALLAD för andra gången på tre månader i McKays hus! Mums. CHokladbollar mums. Andra avenyn= beroende nu...;) Såg de till 12 på natten haha:) Sooova sen;)

Söndag: Ruscha runt i Bath hela dagen, fick panik, hittade INGENTING att ha på mig varken jul eller nyår. Sista affären vi kollade i , där hittad ejag en helt underbar hum klänning kan man nog säga..32 pund, jaa de var de värt..Lite julklappar hittades, finns dock mycket kvar..Blir ruinerad på ingenting här borta, gjorde av med en hel veckolön på hum...ja. Ska färga håret nu med, håll tummarna för att jag inte blir gul! Söndagsmiddag hos nick, mycket trevligt, han är en bra kock=) Fick skinka! ååh gott=) potatismos, sötpotatismos, palsternackemos(asgott faktiskt) och morötter.Gillar söndagsmaten...God efterätt med. Tjockis nu, ska springa imorrn.Haha.

Sen var det dags för Hanna att åka hem:( Vart med ens jättetomt! " Nästa gång vi ses är vi i Sverige". Det var det sista Hanna sa innan hon hoppade in i bilen.  åhh...

Varför stannar man i ett hus med dåliga energier? Solstrålen är ju bara hemma några timmar på kvällen, då är jag för trött för att orka. Plus tillToby, kors i taket och halleluja, han har haft en jättebra dag,i inte ett enda utbrott! Guldstjärna;)

The miles are getting longer, the closer I get to you<3

Kommentarer
Postat av: Fie

va fint de blev gumman =) Riktigt julmysig =) aaah jag längtar tills i jul när du kommer hem! Saknar dig som en tok! Men tiden går ju fort så snart är du här :D

2007-12-03 @ 19:58:47
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Kul att höra att du fick sällskap i helgen ^^, Låter som en riktig myshelg! Det måste vi också ha när du kommer hem ;-)

2007-12-04 @ 14:32:55
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0