Onsdag kvall, torsdag, flyga, hemma!

Sorry Hanna vet att jag harmar men det vr bra sagt! Herregud Hanna ar hemma imorrn! omg! Jag ar saaa avundsjuk och saa sur for att vi inte fick aka tillsammans och forfesta pa planet som planerat. But still...jag ska hem:)

HUm, idag har jag barnvaktat Spencer den lilla gullungen hela formiddagen. I love Spennie han ar saa sot! Vi hade tp brottningsmatch och kittlade varandra, han upptackt att man knappt kan nudda mig pa sidan av magen utan tt jag skriker, sa han ar sa smart! Han sager: " Big hug" kramar mig med armarna om magen, och givetvis slutar jag kittla honom ch kramar tillbaka. Da nyper han till och kittlas massor eftersom han har handerna dar! Haha very clever av en trearing;)

Sen akte jag med Sian och Georgia sotisen till Morrisons och handlade at Julie. Ahh kommer sakna Shawnie nar jag aker harifran..:( Men iaf. haromdagen tog hon massa kort pa alla fem barnen, och ett pa mig med alla fem, alltsa callum,connie, toby("mina" tre, och tom och spencer"). Hon ar jatteduktig att fotografera och sa, den har gangen var det dock bara enkla portrattbilder. Julie betalar for dom hon vill ha utskriva. Jag kom dit och fick se dom, da hade hon fixat kortet pa mig och alla barnen i en san dar typ av pappersram som man oppnar:) Sa snallt;) ni far se kortet sen. Sen var det det vanliga, ut med hundar, dammsuga, hamta barn, kopa julkort(har fatt fem!! maste ju skicka tillbaka). Just de ja! Chockerande va julkort dom skickar har. Julie fick 20 redan forra veckan och det kommer typ tva tre om dagen! Hon bara i ar ar det nastan inga jamfort med vad det brukar! Herregud finns battre saker att spendera pengarna pa men men lite sott ar de ju sa skickar mina 8 jag kopte idag..hihi.

Ja vad annars. Haha jo har ju blivit skadad med gronsaker har, ater ju typ allt nu. Fick broccoli haromdagen, nar vi atit klart tittar julie pa min tallrik och sager: At du din broccoli? Allt? Bloody hell I didn't think you'd like that! Haha fler som blir chockade nar jag kommer hem tror jag... Fran gurka,paprika,tomatsallad, till det mesta...ha.

Har bara imorrn pa mimg att fundera over packningen. Vaskorna ar fulla, vager for mycket ( ar tillaten 15, hade 23(!) forst, ar nu nere pa 18 kg)KAN INTE plocka ur mer, har ju knappt med mig nagra klader till mig sjalv hem! Typ en t-shirt! Far hoppas att jag har lite klader kvar i garderoben hemma, annars far jag springa ner i farmors kallare och leta efter mina sommarklader. Haha.

Oj langt idag. Hum imorrn ar det kyrkan och barnens julsanger som galler, vet varken tid eller om jag kommer in, ska ga sjalv dock lite trist:(Men men
har kommer bilden:) Inte det funka rite med uppladdningen..forsoker imorrn..:(#

Bered er pa hektiska galna tva veckor...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart är du hemma ^^, hihi. Några timmar till bara... Kommer kännas lite nervöst att träffa dig nu igen, efter så lång tid ;-P

2007-12-19 @ 22:31:35
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0