Nu går det uppåt igen...

Haha jaa vad ska man säga, det blir nog några besök hos nån psykolog när jag komemr hem är ju uppenbarligen ine normal..Nu mår jag bra igen..Haha skrev ju sist att de skulle gå över i någon sortsbeslutsamhet att jag klarar det här..nu ligger det något sorts lugn över mig igen,..Visst är fortfarande deprimerad för att det inte blir några förbereldelser över huvudtaget, men det kommer ju fler jular! Och jag är ju iaf hemma över julen!:)

Så igår kväll gick pisshumöret över till något bra...vissa personer har sådan inverkan på mig;)  Var på Bath Thermae Spa idag med Emma åååhh så skönt, allt jag kan säga..en julklapp, jimmys brallor och en ben's cookie=) nice;) Är heelt slut nu,..vi tog ut hundarna när jag kom hem med i en halvtimme, good job done! som julie skulle säga...

Nu eftersom jag är på bra humör tänker jag länka till en himla rolig julkalender, ett måste att följa:
www.oioioi.se :D Skoj! Tror de va bus som hittade den förra året?;)

Ska hämta barn snart, på med mp3n och så powerwalkar vi;)

Emma-bästa vännen här i Colerne              Eme och jag  bushumör antar jag..Stackare förlåt, hon fick ta all skit igår

image154

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också åka på spa! ^^, Avundsjuk! Det är lugnt, jag tog inte illa upp, haha. Det krävs lite mer än så för att bli av med mig... Du ställer ju alltid upp för mig, så självklart ställer jag upp för dig!

2007-12-05 @ 16:34:22
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Fie

gumman jag svarar här lite på det du skrev i min blogg :) Du behöver inte alltid svara på smsen.. Jag vet att det är dyrt o skicka för dig.. Gumman du finna i mina tankar varje dag med.. Längtar efter att få träffa dig :) Miss youuu!

2007-12-05 @ 18:08:28
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0