Julafton

Det är julafton. Jag är i Sverige. Det kan inte bli mer än underbart. Dagen har varit toppen. Alla dagar hittills har varit toppen. Vet vart jag hör hemma iaf, kommer bli tufft att åka tillbaka. Men men tiden som varit har gått fort när man ser tillbaka på den iaf. Såå det kanske går bra. Sen kommer jag ju iallafall hem för gott:) Imorrn bär det av ner till mamma, Martin och Jimmy följer med. Får se om vi överlever mer julmat, dag tre för min del ändå...suck. Jag som inte direkt är överförtjust i julmat;) Ska få träffa min älskade pärla med, hon hostar tydligen. Typiskt när jag är hemma. Får iaf pyssla om henne lite. Undrar om hon känner igen mig??

Iaf så säger jag GOD JUL allihopa! Pussar pch kramar från en himla glad tjej :)  <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är så glad över att du är hemma igen! ^^, Inte vill jag åka iväg nu... Fasen, får ont i magen av allt det här :S

2007-12-25 @ 13:10:40
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

"Det enda sättet att ta reda på om en person är till att lita på, är genom att lita på honom." (L)

2007-12-26 @ 23:55:50
Postat av: Fie

Gu va mysigt gumman! Härligt att höra att du trivs här hemma i Sverige =) Jag längtar redan tills du kommer hem nästa gång =) Ha det myspys nere i viken nu gumman!

2007-12-27 @ 12:04:00
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0