It's getting closer..

Shopping i Chippenham hela formiddagen, gillar chipp, gillar new look och gillar att jag fick springa runt som jag sjalv ville..hittade allt forutom de jag skulle kopa, dvs klader for nyar och ett par skor..hittade istallet en jacka (som det viss hade trillat bort en kanpp fran sa har ett hal dar istallet, suck..tur att det ar dragkedja med), tshirt, byxor till sommaren, palnering;) slippers tillbus och freddus, tjaa...

hela eftermiddagen slog jag in paket, bigcal kom forbi och tjattrade med julie och mig i nogon timme eller sa, hamtade barn, traffade shawniee som skulle ta kort av barnen..fick et tpa mig och alla fem med:) fint. Sen PACKADE jag.
OMG det ar flyttlass allts avet int ehur det ska ga..overvikt garanterat, vaskna ar lika full nu som nar jag ko hit, har ite ens skor elelr jacka dar i..blaaa...

fyra dagar hoppas att allt ar bra da!

Kommentarer
Postat av: Becca

Herregud vad du måste ha shoppat. Är sååå tacksam för slippers och att mina grejer du släpar hem åt mig! Snart är du hemma i gamla Norrköping där det mesta är sig likt, bara att det är julbelysning och tomtar lite här och var. Och snart ses vi ängland. Pusseluuuu (L)

2007-12-17 @ 23:16:17
Postat av: Emelie

Snart är du hemma ^^, Räknar dagarna! Oj, oj du måste verkligen shoppat en hel del :-P Undrar hur jag ska få med mig allt ner :S haha

2007-12-18 @ 12:10:29
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0