EXAKT 2 veckor:)

Idag är det exakt två veckor kvar, sen är jag i NORRKÖPING:) WIee. Himla härligt :) Ser just nu på Andra avenyn, säger bara en sak,; Man blir ju beroende! Hihi. barnen är på disco, bara Callum här, jag har de luugnt och skönt =)

Imorse åkte jag med Kathryn till stallet igen, var där igår och red elefanten första gången på länge, han gick som en dröm:) Saknar verkligen ridningen, blir en annan människa av det. Idag vart det att mocka och rengöra alla träns och sadlar. Jag gjorde en sadel, kathryn gjorde tre. Sen gjorde vi två träns var, men jag hade pnnyns, haha. Enkelt. Kathryn fick mig att fundera över framtiden med, bra! Detta kanske blev en av dom dagarna man kan säga att där! Där tog mitt liv en vändning. Vi får väl se. ;)

Imorgon blir det bio, the golden kompass, trevligt. Hoppas på att det eviga rgenet ger med sig också så man kan få sig en ordentlig promenad. Och en springrunda...;)

Hum inget mer att skriva nu. Allt är rätt bra för stunden faktisk :)
<3image155

Kommentarer
Postat av: Fie

här är det också tråkigt med regn :( Snön vart är du!? hehe! Fin bild du har lagt upp föressten ;P hihi!

2007-12-08 @ 00:19:34
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag vill också gå på bio! ^^, Hoppas att den är lika bra som den verkar. Hörs kanske ikväll babe

2007-12-08 @ 20:54:36
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0