8 dagar

Nu ar det bara 8 dagar kvar till svensk mark. Harligt, nervost, glatt och bra. Men klart man undrar hur allt kommer bli...Vi far val se. Det kommer att bli fullbokade dagar iaf, allt pa en gang. Mycket mat, mycket gott och forhoppningsvis lite friskis om nogon ar sugen??:) hihi...

var iaf och simmade med emma igar, vilket var valbehovligt..har fixat det mesa med julklappar nu, beror val pa hur man ser det. Emma aker till Singapore/ Thailand pa tisdag och ska fira jul dar nere..skoj men trist for mig som blir lite ensam har..Vi kommer verkligen bra overens vilket gor livet mycket lattare att leva har. Men men nu ar de som det ar. Snart ar jag hemma, snart ar jag tillbaka och vips sa ar det dags att saga hejda till en familj man kanske aldrig trffar igen.langtar trots allt till dess...

Kommentarer
Postat av: Becca

Du ska se vad du kommer se annorlunda på saker och ting här hemma.. till det positiva förstås. Men förbered dig på att det är svinkallt! Jag har blivit sjuk.. är genomförkyld. Hur ska det gå och jobba imorgon om jag snörvlar och nyser hela tiden? Ja ja det löser sig alltid. Saknar dig ängland (L)

2007-12-13 @ 23:13:26
Postat av: Emelie

Yes box snart är min Josefina hemma igen! ^^, Nedräkning! Snart kommer du lämna en familj och snart kommer jag att lära känna en... Det är allt lite konstigt hur livet artar sig, den som lever får se

2007-12-15 @ 00:15:12
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0