Sköna dagar på landet med avslut på augustifest start

Japp, har haft två sköna dagar ute i bränntorp med pappa o kacka...o så kristina som sällskap emellanåt med..kul att vi fortfarande håller ihop efter alla dessa år! Det var ju där ute vi lärde känna varandra för ja kansse 16 år sedan..undrar hur de började egentligen? Säkert satt vi väl o bråkade om nån leksak nere på strandkanten till stora gryt;) haha


Igår solades det heeela dagen, dom första doppen i stora gryt, och det invigde egnetligen sommaren! Har badat i viken med, men det är liksom inte samma sak..::P Köpte glass med kristina, badade i det iiskalla vattnet ( jag som inte är van, fick totalchocker varje gång jag hoppade i första gången:P ) skulle kollat film med pappa och kacka på kvällen men sandra ringde o förstörde allt;) Tur för mig,kacka tyckte filmen var dålig rakt igenom..:P 

Idag vaknade man ju upp till ett inte allt för trevligt väder, spöregn! Kollade film, läste, var hos kristina, fiskade med pappa, vilket inte gick såå bra...först hittade vi knappt nån mask, sen fick vi ingen fisk..inte ens en sketen mört:( men de va mysigt änddÅ;) men pappa fick ta i masken, jag försökte men de är ju äckligt! Så känslig är jag... ;)

Sen åktes de in till stan och efter en mycket snabb omstylning och lite käk ( om makaroner och ketchup räknas, upptäckte försent att mjölken var slut, så även allt annat i kylen :/ )

Drog på rix festivalen, toppenbra tyckte jag! Särskilt en viss Jocke ramsell;) min gud;) han fyllde 27 idag, grattis grattis;) :P Ville ha mer folk som dnasade med mig ju! Herregud första o sista konserten i sommar, då måste man ju släppa lite på de hela..bara jag som gjorde de ju;) tihi

Sen vart de runt på stan och kolla fyrverkerier och sånt, hälsade på becca o dom på dehli, men dom skulle dra precis i samma sekund som vi kom in...kuligt,..stannade på donken och köpte en glass, och efter en alledels för lång promenad hem med onda fötter hamnade jag här..är ensam hemma inatt,men eme fick göra mig lite sällskap,..gillar inte o sova själv ibland..känns bättre o ha folk här, särskilt nu när jag ska iväg så villjag omge mig med folk så mycket som möjligt! =)


Imorrn blire shoppingtur och kvällen, tja den får vi väl se då;)

Jag har, den drömmen kvar som jag haft i alla dar
Kan ta tid, som ödet sa
Så många år som jag stått beredd
Hela jag, med längtan att bli sedd...
Och inte heller idag var den dagen...

<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jocke Ramsell är ett riktigt dregelobjekt. Du skulle ha gått o raggat på honom ;) Har du tur kanske han är kvar i kväll också. eheheh. Puss

2007-08-09 @ 16:14:46
URL: http://jennifer82.blogg.se
Postat av: Emelie

Det kanske inte blev så mycket dansande på Rix festivalen, men ikväll då ska du få se på annat :P Puss <3

2007-08-10 @ 12:13:02
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0