Partyyy

KOmmer inte ihåg när jag skrev sist, men ikväll är de party som gäller! Har Sandra, Eme och Effi här, vi har precis käkat ( såå mätt) Det visade sig att jag inte är sveriges bästa grillmästare, iofs var de första gången jag grillade själv, och desstuom kyckling! Jag skulle inte haft i så mycket av den ena marinaden..eme o jag dog nästan, det spryutade eld ur munnen på oss i princip..borde ha fattat att cajun förmodligen är typ cayenne...phu!

Nu håller vi på och fixar iordning oss, ska diska o grejer, sen bär det av till Martin en sväng, eventuellt nåt litet ställe och sen nåt stort typ palace eller otten...roligt=)


Var på marknaden idag, duktiga jag köpte INGENTING! Rekord;) muhaha

Nej nu ska jag vara social, ha en trevlig kväll!

Föresten, jobbet är mitt, England här kommer jag....24 förmodligen!
<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Även om det var väldigt starkt så var det gott, måste man ju säga! Vilket party det blev sen då :P

2007-08-11 @ 17:11:25
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0