På rosa moln, till en början iaf;)

Otten var spännade! Såå mycket ögongodis på samma ställe, nu vill jag också börja skolan! På rosa moln hela natten, och slutet blev väl bäst eller vad säger du Emelie?!;) Jag har sett gud i ögonen;) haha!

Idag har jag packat ner massa saker i rummet, går tusen gånger fortare än vad jag trodde, imorrn kommer jag väl var aklar typ..pappa sa iaf att jag slapp packa ner videofilmer och cd-skivor, bra det, då blir rummet inte heelt tomt nu på slutet ändå...hade eme här en sväng, sen effi, gjorde plättar med farmors jordgubbssylt till, smaskens...riktiga gourmet middagar blir det här;) haha

Åkte till farmor senare,fick massa jordgubbar och spelade kort ( jag hade tur idag, vann massor;) ) sen vart det snart dags att åka hem med cykeln..pappa hämtade mig och farmor, vi skulle skjutsa henne till landet...på vägen stannade vi och köpte en sååå fin digitalkamera till mig, eller aaa ska hämta den på fredag...=) äntligen! har längtat efter den där :D Åkte ju som sagt till landet, fina sköna bränntorp, nu är det höst därute, dags att slå igen portarna, det kändes faktiskt..träffade på grannen med för första gången sen danskarna flyttade ( ett år sedan :O så mycket har jag varit där i sommar) och hans två såå söta hundar! sånna vill jag med haaaa<3 mycket hundar jag vill ha, haha, ändå får vi hem två snart som jag INTE vill ha..typsikt;) kasnke gillar odm med snart..fick reda på att grascha ( hur hon nu stavas) säljs på fredag, och konstigt nog, är jag inte ett dugg glad...synd att det inte var alfa, grascha är ju iaf rolig! alfa bara går runt och gör ingenting...suck :P man ska inte fästa sig vid djur!

Åkte hem sen, förbi citygross o köpte kartonger till rummet mitt, och sen hem och käkade..spagetti, mumsigt;)
Vi bokade flygbiljetten idag, pappa och jag. :( aoooo nu nös jag så nacken, låste sig, mamma, imorrn är de du som ge rmig massage, har fan tjatat om de i ett halvår nu! du ska ju föreställa expert liksom, du msåte se till o ta dig tid med din lilla dotter;D iaf flygbiljetten var det ju! alla avgångar har tagit slut helt plötsligt, abra sådär! så istället för ca 1000:- får jag betala typ 2000 spänn, och dessutom, bonus! Jag får mellanlanda i köpenhamn! och flytta runt på bagaget! Som gjort för att något ska gå fel, oohhh vad jag är laddad för att åka...

Lilla Hanna åker imorrn, lider verkligen med dig vännen, ser fram emot att få träffa dig, du verkar ju helt galet rolig! hoppas på mycket bus i England med, dig, allt vart lättare sen vi började prata :D Lycka till nu!

Oj nu är klockan massor! Ska till viken och busa imorrn, pärlan min, bered dig på tre dagars ridning! och akta dig för o trampa på mina tår;) eller jag kanske ska säga, josefina! akta dina tår! ;) hopaps på att emlan följer med ner imorgon också! Hoppas ditt halsont går över, du ser man ska inte gå till otten;) mohaha nae det där tar jag tillbaka..;) dum lillebror du har, han förstör ju alla våra planer! ;) ÖFöresten tjejor! Ni ska veta att på söndag grävs lådan ner, och dom som ska vara med får sätta lite fart nu!;) gäller även mig själv men iaf...hoppas på att vi aknske kan få ner så många som möjligt över dagen då? ha lite mys ihop med allt möjligt:D får se hur de går, får väl gräva själv sen;) haha naej, nu ska  jag sova! Vill ha fler som funderar på Sälen i mars -08 :D längtar, kommer inte ha någon snö alls i england ju! tror jag inte.,det var ovanligt läste jag..och jag älskar gnistrande vit snö! suck...

Soooovaaaa natti natt
<3
tack för igår föresten;) bus och alla andra "ohyror" (effis ord för oss busungar) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0