Kaos!

Exakt två veckor kvar! Två veckor! Sen är jag på ett plan till England! Sjukt! De som är sjukt roligt däremot är att jag tack vare eme fått kontakt med inte mindre än tre! tjejer härifrån som åker n också..galet roliga alla tre:) vi ska åka hem ihop över jul...bra de..vill ha nån som åker med mig tillheathrow också..o hjälper mig hitta rätt buss och så...men icke! En av tjejerna åker med sin familj, den andra blir mött på flygplatsen..en tjejs väska åker bil, så hon behöver inte tänka på vikten! Smart! varför tänkte jag inte på de? ser fram emot att träffa dessa glada tjejer:D

Annars svämmar alla känslor över nu, har väl aldrig varit så sprallig som nu! börjar nästan bli utmattad, måste ta en paus efter helgen, sätta mig ner och verkligen fundera...träffade sofie idag:D Hon fick igång tankarna massor, trevlig pratstund vi fick till där tyckte jag:D Men allt är verkligen KAOS nu! Kaos! Kaos! Kan inte säga de tillräckligt måna gånger...Kaos!.....

Kollade film med eme o effi ( eller  effi sov hela om de räknas:P ) käkade massa godis! har inte gjort de på länge kom jag på, duktiga jag, och sen har jag pysslat med emes blogg...

nu sk ajga sova, imorrn ska jag först klippa mig ( stackars mitt hår, hoppas dom inte sabbar de) sen tärffa fisen som äntligen är hemkommen från kreta! :D tyvärr åker hon igen på lördag, eller flyttar! till jönköping..lär bli många telefonsamtal dit....kommer sakna dig gumms! Sen ska jag förbi farmor o sen blir det ut på vikbolandet med tjejorna, martin och massa andra grabbar, o så trevligt=)

natti natti<3  ( Kaos!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bara glad att jag kan hjälpa till! Verkligen en slump att jag pratade med Hanna. Skit kul att du lär känna två tjejer till! :-) Vill också åka nu ju! Vem svämmar inte över av känslor just nu, vet inte vart jag ska göra av alla känslor. Hoppas vi kan få en rolig kväll så att man kan glömma allt för en stund... Ses senare gumman <3

2007-08-17 @ 11:17:06
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Tjejen vars väska åker bil till london ;)

Ska bli jätte kul o träffa dig med. Men som du breskiver så är det kaos just nu. Timmarna räcker inte till!

2007-08-18 @ 12:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0