Första och sista gången

Det var det igår...Första och sista gången jag gjort något på fyllan jag ångrar, och sista gången ute med tjejerna innan England! Idag känns det iiiinte bra alls....Men men igår var ju som sagt sista kvällen ute med tjejerna..på dagen hade jag och eme haft hand om en fiskedamm på deras gårdsfest, sen kom barnet i mig fram, så passade på o hoppa lite hoppborg när chansen fanns ;) Sen avrt det ett jäkla farande, skulle hämta hampus o hans kompisar, dom hade vart och fiskat..och ungen säger " nej men det behövs inte, vi går in, ponta har fått en krok i huvudet, men vi är nästan framme nu, det är lugnt, vi ska bar a in på akuten" typ..hallååå vart jag skraj eller, satte mig i bilen direkt...

efter mycket om och men kom effi och sen sandra, så vi fyra började förfesta med lite skratt och mycket singsatr:D tihi sen kom snälla martin och skjutsade ner oss till stan, där skildes vi från sandra som sulle på studentfest på trappan, och jag, eme och effi fortsatte till cromwells( typ enda stället vi kom in på, borde skaffa falsklegg eller helt enkelt växa fortare)...träffadebecca och sassa med pojkvänner där, enda plusset för cromwells tiden..när dom sedan gick bestämde vi oss för att försöka komma in på trappan...

vakten sa ifrån direkt, men so tur var sprang en kille efter oss och sa att han kunde ta med mig in, så kunde effi ta med eme in, dom med liukort fick nämligen ta med isg en kompis...mohaha Riktigt roligt vart det sen, hittade trevliga grabbar att dansa med, och det är ju grejen med att vara ute, att få dansa liksom:) men som sagt gjorde lite jag ångrar, men någon gång ska vara dne första...tur att det inte var så allvarligt^^ haha..

Det vart en bra kväll iaf, ett minne jag får leva på de närmsta sex månaderna!

Idag åkte jag ner till viken med Becca, ganska snart kom också eme ner, och vi fixade äntligen minneskapseln..grävde och grävde, men hittade bara en jäkla massa rör, hallå, vem lägger massa rör rakt genom skogen?? såå onödigt;) Men även om kossorna närmade sig oroväckande fort gick allt vägen:) kollar beck nu, imorrn blir sista ridturen här på länge med..usch, det är för mycket "sita" nu:(

tack för igår och idag sötnosar!
<3

Kommentarer
Postat av: Becca

äntligen är tidskapseln nergrävd.. tveksamt om vi kommer hitta den igen bara, hahaa. 27 fotsteg från den stora stenen och sedan 2 steg åt vänster, eller hur var det? ;)

2007-08-27 @ 18:51:38
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0