Ännu en sista....

Sista ridturen imorse, mycket känslor...Det som var intressant att se var hur Pärlan verkligen formade sig efter mitt humör, vet ju att hästar gör så, men pärlan har alltid varit så egen! Jag var ju lite deppad kankse i början och detsamma var pärlan, hon stod bara o hängde med huvudet..sen ryckte jag upp mig, och hoppsan! en helt annan häst! Släppte på nääästan full fart idag, aldrig känner man sig så fri som när man flyger fram på hästryggen! Dock var de mindre skönt den sträckan mamma o jasen låg före oss och Jasen skvätte upp hur mycket grus som helst på mig...har blåmärken på benen tror jag;)

Sen vart de lite segt, stackars Becca fick vara lite reservbarnvakt åt lillprinsen, men det hade visst gått bra;) Han är ju duktig oftast, och Beccabus har ju vanan inne om man säger så:) Så småningom vart de en sväng upp till mormor och morfar, sa hejdå till dom, och melcher stannade där, rätt skönt faktiskt, de var tinte direkt ett avsked då! Han gav mig en kram och en puss på kinden, sen sa han "mamma kan jag få en glass av mormor" haha...stackaren förstår väl inte vad som är på gång..

Kom hem, har haft eme här hela kvällen...Var förbi becca en kortis först o träffade sandra några korta minuter=) Sen började packningen! Oj oj, väskan full, bara ett par skor nerpackade och långt ifrån alla kläder..sen tillkommer ju alla prylar man ska ha med, såsom smink, böcker ja ni vet! Väskan vägde iaf bara(?) 12 kilo...vilket innebär att jag kan ta en väska till:D yes;) Men kommer väl få ragga upp nån stackars krake som får hjälpa mig med väskorna...;)

Pratade massa med Emlan, börjar bli lite sorgligt det här nu alltså:( Vi känner nog likadant men ändå inte vännen<3 Hon färgade mitt hår med föresten, lite blondare= lite roligare;) haha de syns inte jättemycket men de ville jag ju inte heller;) Fan va de kittlades när hon sköljde ur de, skrattade så jag grät där jag hängde över badkaret...vattnet rann ju ner bakom öronen och ner över kinderna..tillslut frick hon inte ens komma i närheten med fingrarna, trodde jag skulle falla ihop av skratt! haha aldrig har jag väl varit kittlig där? ;) skumt!

Nej nu ska jag sova, imorrn blir upp tidigt för att packa klart det mesta, åka förbi farmor en sväng med, ( henne kommer jag sakna till max) , bussträna rasmus hela eftermiddagen, förbi sofie kankse, och kanske sassa, herregud vilken dag! suck....men men jag är ju i norrköping iaf=) förutom eftermiddagen som spenderas på en bussar fram och tillbaka till lotorp...;) nej nu SKA jag sova, godnatt godnatt, bara tre ( två?) dagar kvar!:O

<3

Bild från lördagen, jag skulle försöka vara lika lång(kort?;) ) som dom andra två..resultat= sandra vart längst:O )ha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jossan ta bort den fula bilden, klipp bort mig... blä blä blä blä bl bäbääedälökd. :P

2007-08-27 @ 23:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0