Åhhh!

Dunk dunk dunk säger mitt huvud...eme varnade sig själv i förväg och sa, ta det lite lugnt med cidern..jag varnar mig själv i efterhand o säger: ta det lite lugnt med vinet nästa gång;) Haha

Igår hände det mycket...Vaknade tidigt, 8 till o med:O Träffade fisen min vid halv tio, spenderade lite tid med henne, hon flyttar till jönköping idag!:( Hur ska jag klara mig utan dig gumman? hade en mysig stund ihop iaf, fattar fortfarande inte att vi hållt kontakten så bra!det kmmer vi göra i framtiden med hoppas jag! Hoppas du får de riktigt bra därnere i Jönköping nu, kommer o hälsar på dig i mars!;)

Sen vart de hem en sväng, packade en flyttlåda med grejer tills man flyttar hemifrån...ska packa hela rummet på två veckor, de kommer gå åt skogen8-)

Sen iaf åkte jag till farmor en sväng igen, alltid blir man lika ompysslad där =) sen vart de ner på stan o frissan..dom klippte av mig håret:O såg testar på 10-15 cm som trillade..faktum är att jag  verjkligen sörjer de långa håret, kan inte ens ha en knut i håret nu!:( men frisyren vart snygg, känns lite vuxnare..men när jag komemr hem från england, då är håret riktigt lång, o inte en frisör som jag inte litar påska få komma i närheten av håret igen! Föresten fiesen min, vi har samma frisyr nu8-), yktet stämmer alltså, hallings klipper alla likadant:P

Åkte till martin sen, grillade och festade hela natten, och hade de riktigt kul som vanligt, och som vanligt är det alltid undantag;) Men ändå...:D Kommer sakna dom kvällarna mest av allt när jag åker...

Ikväll blir de inte o göra mycket, kommer gå hem tidigt..jenn och dom ska ju ha avskedsfest och snadra ska på en superrolig hawaiifest, är nog med dom o förfestar på cola ( ;) ! ) haha sen går jag hem o kramar kudden...skulle följt med ut till sanden  och träffat alla sörpingsfolk, men pallar verkligen inte...:( synd faktiskt....

Nu ska jag sova en sväng till, hoppas på o få tillbaka hungern sen till kvällen! Åh, ja just de! Mamma har vart i farten med sina impulsköp igen, bilder kommer, men det är tVÅ! ENGELSKA BULLDOGGAR...omg som sandra sa; mer bajs på golvet....bläääää nöjer mig med misty hon är ju myyss..men två engelska bulldoggar och två mopsar är fyra hundar för mycket! iofs ska några säljas vidare..hoppas jag...men hiphop var ju nästan söt mamma!;P o sen som viftar på svansen..haha
<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackare! Håller med om att din pappa var aningen barnslig där när han kom in och väckte dig med kastrullock! Hade det varit mina föräldrar hade jag blivit hysterisk! Men du vet ju hur jag är - så jävla sur... Eller? ^^, Snäll och så egentligen ju. Lyckades inte riktigt hålla löftet med cidern, men med vattnet gick det ju mycket bättre! Ingen baksmälla what so ever. Shit vad bra jag mådde när jag vaknade igår :D Toppen! Tur det när man skulle på kalas... <3

2007-08-19 @ 14:34:25
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0