aaaaajjjj!

Aj aj ajaj...vissa har hört mig klaga i telefon nån timme..haha klantiga jag alltså...suck..är ju nere i viken nu, efter en sväng på stan och seg biltur..hämtade melcher och lagade pannkisar smarrigt..cyklade in tillgreta grisen och gav henne o kultingarna mat...sen skulle lilla jag bara fylla på vatten i karet åt kor o hästar...men Pärlan var ju där, så trots mina flipflop, jag repeterar flipflop! Så gick jag fram och kelade lite med henne...10 sekunder senare, skriker jag högt, ytterligare 3 sekunder ssenare kommer handlingsförmågn igång och jag får bort hästskrället från min stortå! minst 500 kilo på en bar stortå, tack gumman älskar dej verkligen just nu!

den är sne nu föresten... hoppas på fint väder imorrn, kommer inte kunna rida på dagen då, så slipper dåligt samvete..dessutom kan jag sitta o sola, kommer ändå inte kunnat göra något annat..kan nämligen inte gå alls...men hallå jag menar, får amputera den tills fredag, hur ska vi annars kunna ta oss ut och dansa? :O.(

Alltd händer de saker i viken..baggarna var ute en sväng med föresten, käkade upp gräs i ingrids trädgård...dagen är fullbordad,,,

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha,gumman det är visst inte bara jag som är klantig av mig! Stackas Pärlan undrade vad du gapade om. Men visst har du rätt i att det alltid händer saker nere i Viken, skulle egentligen velat vara där nere med dig just nu. Mys <3 Call me tomorrow babe. Och försök att sova trots din onda tå. Tänker på dig och tån ;-) Natti natt

2007-08-14 @ 22:36:37
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0